Kniha 500 Miles to Go z roku 1961 pojednává o historii legendárního závodu Indianapolis 500 na oválu Indianapolis Motor Speedway. Obyčejně bývají takto staré knihy těžko dostupné, ale v tomto případě tohle pravidlo neplatí. Kniha je volně dostupná v elektronické podobě.
Přesně sto let starý závod Indianapolis 500 má neuvěřitelnou historii. Nikde na světě neexistuje jiný okruh, tak hrdý na své kulturní dědictví jako Indianapolis Motor Speedway (IMS). Podnik 500 mil v Indianapolisu patří spolu se závody 24 hodin Le Mans a Grand Prix Monte Carla ke zlaté koruně, svaté trojici – nejvýznamnějším a nejstarším automobilovým událostem světa. Na rozdíl od kolegů, Indianapolis uctívá památku staleté historie s maximální úctou a zasvěcením. Copak mají Le Mans nebo Monte Carlo vlastního historika? Člověka, nosícího v hlavě sto let staré události, příběhy triumfů a tragédií? Donald Davidson je živoucím nosičem informací a uznávanou osobu Indianapolisu. O obrazový materiál se stará Ron McQeeney a vede obsáhlý archiv fotografií s datem pořízení od roku 1909. Další hýčkanou osobou byl zlatý hlas Indianapolisu – Tom Carnegie. Svým nezaměnitelným hlasem dodával i prachobyčejným tréninkům jiskru atraktivnosti. Pokud vás legenda jménem Indianapolis 500 naprosto pohltila (a při troše snahy to není těžké), je kniha 500 Miles to Go výborným nástrojem k prohloubení vědomostí o Indy 500. Nicméně kniha není jen pro skalní fanoušky závodu. Čtenář na své čtečce, případně monitoru, dostane zaslouženou porci fascinující historie motorismu na začátku 20. století. Kniha detailně zpracovává především počátky vzniku IMS, průběh prvních závodů a končí rokem 1960. Takže pokud chcete znát historii Indy 500 a přečíst si o zajímavých „perličkách“ (např. vítězi Indy 500, který během závodu vypil šest láhví šampaňského), není nic lepšího, než si knihu 500 Miles to Go stáhnout a pustit se do čtení.Kniha: 500 Miles to GoAutor: Albert W. BloemkerRok vydání: 1961Jazyk: AnglickýVolně ke stažení: http://500milestogo.org
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.