Max Verstappen je s novým monopostem RB21 zatím spokojený, ale zároveň varuje svůj tým. Připomíná, že i loňské zimní testy vypadaly slibně, přesto se sezóna 2024 nevyvíjela podle očekávání.
Max Verstappen si první kilometry s novým monopostem RB21 pochvaloval, ale zároveň zůstává opatrný.
Po půldenním testu přiznal, že si jízdu užil a auto se mu zdá dobře ovladatelné. „Abych byl upřímný, auto se řídilo docela slušně. Co se týče tempa, to je vždy těžké říct, ale užil jsem si to. Myslím, že to je na tom nejdůležitější část,“ řekl trojnásobný mistr světa přítomným novinářům, včetně GPblogu.
Zároveň však připomněl, že podobný optimismus panoval i loni touto dobou, přesto se během sezóny objevily nečekané problémy. „Ale loni touto dobou, stejně jako tady, to nebylo tak špatné. Myslím si, že se tým z loňského roku hodně naučil,“ poznamenal Verstappen. Red Bull se podle něj poučil a nyní se snaží zaměřit na slabiny, které odhalil předchozí rok.
Klíčový test přijde až při prvním závodě sezóny v Austrálii, kde se ukáže, jak si nový vůz skutečně stojí. „Teď se jen snažíme řešit to, co se stalo minulý rok, a uvidíme, jak to půjde, když pojedeme do Austrálie, což je úplně jiná trať. Ale zatím si to užívám,“ dodal Verstappen s tím, že se zatím nesnaží dělat předčasné závěry.
Pilot Red Bullu ocenil především předvídatelnost RB21, kterou označil za zlepšení oproti loňskému vozu. Dokonce naznačil, že monopost je ve všech směrech lepší než ten, s nímž si dojel pro třetí titul. Přesto zatím zůstává zdrženlivý, protože zatím měl možnost řídit auto jen krátce.
Definitivní odpovědi přinese až celý den testování v Bahrajnu, kdy Verstappen stráví za volantem kompletní páteční program. Do té doby nechce dělat unáhlené závěry. „Musíme si počkat a uvidíme,“ uzavřel s vědomím, že teprve závodní víkend naplno ukáže skutečnou sílu Red Bullu.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.