Technický ředitel Red Bullu Pierre Waché zlehčil význam úprav, které tým plánuje otestovat v závěrečném dni testů v Bahrajnu.
Spekulace o zásadním vylepšení Red Bullu RB21 se ukázaly jako přehnané. Technický ředitel týmu Pierre Waché odmítl domněnky, že by Red Bull připravil „velký upgrade“ na poslední den testování v Bahrajnu. „Ne, nebude to radikálně odlišné,“ zdůraznil pro PlanetF1.com. Podle něj jde o standardní proces zavádění nových dílů ještě před prvním závodem sezóny.
RB21 se navenek neliší od svého předchůdce RB20, který sice dominoval začátku sezóny, ale v její prostřední části se potýkal s problémy v optimalizaci. Waché uvedl, že evoluce byla záměrná a že Red Bull pouze „vyhodnocuje malé části“ v rámci testů. „Snažíme se zjistit, zda je směr správný, ale není to žádné kouzlo,“ dodal s tím, že hlavním cílem je stabilizovat výkon vozu.
Šéf Red Bullu Christian Horner potvrdil, že současná podoba RB21 je v podstatě konečná a že v Melbourne nebude k vidění žádná dramatická změna. „Je to v podstatě vůz, se kterým začneme sezónu,“ řekl na tiskové konferenci. Připustil sice drobné úpravy, ale zásadní změny podle něj neproběhnou.
Otázkou zůstává, kolik prostoru ještě pravidla umožňují k vývoji. Waché připustil, že hledání výkonu se stává stále obtížnějším. „Nevím, kde je strop, ale je těžké ho najít. Vývoj začíná stagnovat,“ přiznal. Podle něj se nyní klíčová výhoda netýká jen aerodynamiky, ale také toho, jak efektivně dokáže pilot vůz využít.
Horner souhlasí, že letošní sezóna bude mimořádně těsná. „Auta se sbližují a vypadají velmi podobně. To je důvod, proč bude závodění tak těsné,“ uvedl. Věří, že letošní boj o titul bude intenzivnější než v minulých letech a že klíčovou roli bude hrát schopnost týmů vytěžit maximum v rozhodujících okamžicích. „Největšími vítězi budou fanoušci,“ dodal.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.
Zak Brown ostře reagoval na spekulace a označil je za „naprosto směšné“, když někdo naznačil, že by nechtěl Oscara Piastriho v McLarenu v roce 2023.
Oscar Piastri se vyjádřil k reakci médií a fanoušků po incidentu s Landem Norrisem v Singapuru a komentoval spekulace o preferencích McLarenu.