Po problémech na okruzích s nízkým přítlakem, jako jsou Monza a Las Vegas, Red Bull naznačil, že v roce 2025 neplánuje klást hlavní důraz na vývoj speciálního zadního křídla zaměřeného na maximální rychlost na rovinkách. Tým se navzdory zaměří na komplexnější přístup k vývoji vozu.
Ve Velké ceně Itálie a Las Vegas zvolil Red Bull odlišnou strategii v oblasti zadního křídla, kdy se rozhodl nepoužít ultra-nízký přítlak, na rozdíl od většiny ostatních týmů. Tento krok vzbudil kritiku od Maxe Verstappena, který cítil, že tým tímto rozhodnutím ztratil šance na úspěch na okruzích jako Monza a Las Vegas.
Red Bull se v těchto závodech ocitl v nevýhodě, protože tým z Milton Keynes měl omezené možnosti, jak zlepšit maximální rychlost bez toho, aby to negativně ovlivnilo výkon vozu v jiných oblastech. Verstappen, který v Las Vegas získal svůj čtvrtý titul po pátém místě, a v Itálii skončil až šestý, cítil, že Red Bull se na závody vyžadující nízký přítlak dostatečně nepřipravil, když neměl k dispozici speciální zadní křídlo.
„Trochu to vypadá, že jsme tímto způsobem zahodili dva závodní víkendy, protože na rovinkách určitě ztrácíme příliš mnoho,“ řekl Verstappen po závodě v Las Vegas. „Chtěli bychom mít nižší křídlo, křídlo s nižším přítlakem, nebo alespoň jiný tvar, efektivnější tvar. Na druhou stranu, zbývá nám už jen jeden rok s těmito pravidly, a nevím, jestli to má smysl.“
Max Verstappen upozornil, že Red Bull možná nebude mít prostor pro změnu přístupu, jelikož rozpočtový strop nutí týmy pečlivě volit své priority. Většina dostupných prostředků se navíc soustředí na vývoj vozu pro sezonu 2026, což může omezit investice do specifických úprav pro nadcházející rok.
Technický ředitel Red Bullu Pierre Wache přistupuje ke strategii pro rok 2025 realisticky. Ačkoli tým zvažuje různé možnosti pro zářijový závod v Monze, není jisté, zda vývoj nové specifikace zadního křídla bude dávat smysl z hlediska celkové strategie a dostupných zdrojů.
„Souvisí to s rozpočtovým stropem, ale také s tím, co jsme zjistili,“ řekl Wache pro Motorsport.com. „Není to tak, že by jiný tvar oproti ostatním týmům znamenal automaticky horší řešení. Když máte výrazné problémy s vyvážením, nejsem si jistý, zda bylo zadní křídlo hlavním problémem. Podíváme se na to a rozhodneme, co udělat pro příští sezónu, pokud najdeme lepší řešení.“
Wache také dodal, že Red Bull nemusí nutně vyvinout design zadního křídla s nízkým přítlakem, který by lépe vyhovoval konstrukci jejich vozu pro rok 2025. „Nezamítám Maxovy komentáře, že jsme se tomu nevěnovali dostatečně, ale neznamená to nutně, že najdeme lepší řešení,“ dodal Francouz. „Myslím, že je rozdíl mezi tím říct 'ostatní to udělali a je to lepší' a být otevřený novým možnostem. S tím posledním souhlasím, být otevřený je důležité.
„Musíme se podívat, jaké je nejlepší řešení pro náš vůz. Pokud najdete speciální tvar pro Monzu a Vegas, ale ten je o desetinu pomalejší, proč byste ho tedy vzali?“
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.