Šéf týmu Williams, James Vowles, uvedl, že vliv Carlosa Sainze je v týmu již zřetelný. Španěl, který bude závodit po boku Alexe Albona, musel opustit Ferrari poté, co italská stáj potvrdila příchod Lewise Hamiltona.
Carlos Sainz přestoupil do Williamsu, kde bude závodit po boku Alexe Albona, po deseti sezónách v F1, během nichž závodil za Toro Rosso, Renault, McLaren a Ferrari. V týmu Ferrari ho nahradí Lewis Hamilton.
Zkušený závodník si odbyl debut za Williams na testech na konci sezóny v Abu Dhabi a přiznal, že už při svých posledních kolech s Ferrari přemýšlel o způsobech, jak zlepšit svůj budoucí vůz.
James Vowles uvedl, že i když Carlos Sainz není v týmu Williams ještě dlouho, jeho vliv je již zřetelný. „Vychutnává si to,“ řekl Vowles pro Motorsport.com během Autosport Awards. „Bylo to jasné už od momentu, kdy skočil do auta v Abu Dhabi, jeho mysl se přepnula. Tohle je místo, kde chce být, tohle je to, co chce dělat, je součástí našeho příběhu o úspěchu. Skvěle zapadá,“ sdělil šéf týmu.
“Do týmu zapadá dokonale. Má velkou osobnost a přináší nejen zkušenosti vítěze závodů, nýbrž také vůli a touhu, aby byl Williams úspěšný. Dnes ráno jsem s ním a Alexem – tři až čtyři hodiny – probíral plány pro tento rok, co jsme změnili a kam směřujeme.”
Carlos Sainz začal spolupracovat s týmem v továrně v Grove teprve v prosinci a James Vowles je již ohromen jeho přínosem. „Jeho i Alexovy poznatky jsou naprosto zásadní pro posun týmu kupředu, protože se nyní zaměřujeme na detaily, kde jde o milisekundy, místo na velké cíle, na kterých jsme pracovali dříve,“ dodal Vowles.
Carlos Sainz se stal teprve čtvrtým závodníkem v historii, který závodil za Ferrari, McLarenem a Williamsem. I když v porovnání s Landem Norrisem v McLarenu a Charlesem Leclercem ve Ferrari nebyl vždy nejrychlejší, hrál klíčovou roli ve zlepšení těchto týmů, tvrdí Vowles – zejména Ferrari, které loni poprvé od roku 2018 bojovalo o titul.
„On nenechá nic náhodě,“ řekl šéf týmu. „Na oficiální stránce šampionátu je statistika, která ukazuje, kde všechny týmy, za které závodil, skončily. Není to náhoda. Je to tvrdý a pečlivý pracovník, který s sebou přináší úspěch – a chce, aby i my byli úspěšní.“
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.