Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Mercedes si pro sezonu 2025 zajistil silného partnera – ikonickou značku Adidas. Oděvní gigant nejen oblékne tým z Brackley, ale stane se i důležitým hráčem v jeho vizuální identitě. Uvedl web PlanetF1.
Adidas se poprvé vydal na vrchol motoristického sportu díky nové spolupráci s Mercedesem pro sezonu F1 2025. Tento krok znamená historický vstup značky do prestižní oblasti Formule 1, která se tradičně etablovala v jiných sportech.
Mercedes tento týden odhalil nový vzhled svého týmu, na kterém se podíleli jezdci George Russell a Andrea Kimi Antonelli spolu s šéfem týmu Totem Wolffem. Nové závodní kombinézy byly vybaveny charakteristickým vzorem tří pruhů na ramenou a nohou, což z nich činí okamžitě rozpoznatelný symbol této spolupráce.
Wolff odhalil, že sedminásobný mistr světa byl zklamán, když se dozvěděl, že se nebude účastnit na partnerství se sportovní značkou.
Pro Sky F1 řekl: „Lewis řekl, že Adidas je pravděpodobně sportovní značka s největším kulturním významem."
"Myslím, že jsem zaregistroval pláč a smích (jako reakci - pozn. redakce), protože věděl, že Adidas jde k nám."
Hamiltonův příchod k Ferrari, nejúspěšnějším týmu Formule 1, se ukazuje jako komerčně výhodný krok. Jeho podpis před rokem vedl k nárůstu hodnoty akcií Ferrari o 10 %, což naznačuje silný marketingový potenciál.
Oficiální fotografie Hamiltona v barvách Ferrari, pořízená před domem Enza Ferrari, se stala nejvíce sdíleným F1 příspěvkem na Instagramu. K tomu přispělo i přivítání italské banky UniCredit jako nového sponzora pro sezónu F1 2025.
I když je Hamiltonův příchod z marketingového hlediska vítaný, generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna zdůraznil, že tým se soustředí především na úspěch na trati. Podle něj je cílem nejen dominovat ve Formuli 1, ale i ve vytrvalostních šampionátech. Vigna také věří, že Hamilton a jeho týmový kolega Charles Leclerc vytvoří silné a efektivní partnerství, které přispěje k týmovým ambicím.
Williams je údajně blízko k uzavření dohody s australskou společností Atlassian, známou díky softwarovému nástroji pro řízení projektů Jira. Tato spolupráce by mohla výrazně podpořit tým v nadcházející sezóně F1 2025.
Tým Williams také chystá silnou sestavu pro nadcházející sezonu, když k Alexovi Albonovi přibude bývalý pilot Ferrari Carlos Sainz. Sainz, který musel ustoupit Hamiltonovi ve Ferrari, si v minulé sezóně užil jednu z nejlepších let v kariéře, když v Austrálii a Mexiku dosáhl na dvě vítězství. Jeho přestup do Williamsu znamená nový začátek a velkou příležitost pro tým.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.