Kvalifikaci na GP Belgie opanoval Lewis Hamilton s náskokem půl vteřiny na Bottase. Piloti Ferrari se nedostali do Q3.
Kvalifikace přinesla oblačné počasí. Jako první se na trať vydali jezdci Haasu. Grosjean byl přitom o tři desetiny rychlejší než jeho dánský kolega. Následovali další. Kupříkladu Verstappen, Gasly, Sainz nebo Leclerc. Do čela se dostal Hamilton s náskokem dvou desetin před Bottasem. Průběžná třetí příčka patřila Ricciardovi, ten tak potvrzoval dobrou formu Renaultu.
Šest minut před koncem Q1 by nepostoupili Raikkonen, Vettel, Latifi, Grosjean a Magnussen. Poslední pokusy měly infarktový nádech zejména pro piloty Ferrari. Oba to totiž měli jen tak tak. Nakonec však oba červení postoupili ze čtrnáctého a patnáctého místa. Takové štěstí neměly oba Haasy, obě Alfy a Latifi.
V Q2 se někteří piloti vydali na trať tradičně s tvrdšími pneumatikami. To z důvodu toho, aby měli lepší výchozí pozici pro zítřejší závod. Do čela se dostal Hamilton před Bottasem. Třetí příčka náležela Verstappenovi. Za Holanďanem se seřadily oba Renaulty a Albon.
Po prvních pokusech by z Q2 nepostoupili Stroll, Pérez, Vettel, Leclerc, potažmo Russell. Racing Pointy nasadily pro druhé pokusy měkčí sadu, což jim pomohlo. Stroll i Pérez se dokázali vmáčknout mezi nejlepší desítku. Mimo ní zůstaly obě Ferrari, obě Allpha Tauri a Russell.
V prvních pokusech závěrečné části si nejlépe vedl Hamilton. Brit si hýčkal náskok přes půl vteřiny na druhého Bottase, trio nejlepších uzavíral Ricciardo, až za ním se seřadili Verstappen a Albon. Závěrečné pokusy přinesly pouze zlepšení Maxe Verstappena, který se tak dokázal dostat na třetí místo před Daniela Ricciarda. Z prvního místa na startu se mohl radovat Hamilton, na druhé pozici jej doplní Bottas.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.