Kvalifikaci na GP Belgie opanoval Lewis Hamilton s náskokem půl vteřiny na Bottase. Piloti Ferrari se nedostali do Q3.
Kvalifikace přinesla oblačné počasí. Jako první se na trať vydali jezdci Haasu. Grosjean byl přitom o tři desetiny rychlejší než jeho dánský kolega. Následovali další. Kupříkladu Verstappen, Gasly, Sainz nebo Leclerc. Do čela se dostal Hamilton s náskokem dvou desetin před Bottasem. Průběžná třetí příčka patřila Ricciardovi, ten tak potvrzoval dobrou formu Renaultu.
Šest minut před koncem Q1 by nepostoupili Raikkonen, Vettel, Latifi, Grosjean a Magnussen. Poslední pokusy měly infarktový nádech zejména pro piloty Ferrari. Oba to totiž měli jen tak tak. Nakonec však oba červení postoupili ze čtrnáctého a patnáctého místa. Takové štěstí neměly oba Haasy, obě Alfy a Latifi.
V Q2 se někteří piloti vydali na trať tradičně s tvrdšími pneumatikami. To z důvodu toho, aby měli lepší výchozí pozici pro zítřejší závod. Do čela se dostal Hamilton před Bottasem. Třetí příčka náležela Verstappenovi. Za Holanďanem se seřadily oba Renaulty a Albon.
Po prvních pokusech by z Q2 nepostoupili Stroll, Pérez, Vettel, Leclerc, potažmo Russell. Racing Pointy nasadily pro druhé pokusy měkčí sadu, což jim pomohlo. Stroll i Pérez se dokázali vmáčknout mezi nejlepší desítku. Mimo ní zůstaly obě Ferrari, obě Allpha Tauri a Russell.
V prvních pokusech závěrečné části si nejlépe vedl Hamilton. Brit si hýčkal náskok přes půl vteřiny na druhého Bottase, trio nejlepších uzavíral Ricciardo, až za ním se seřadili Verstappen a Albon. Závěrečné pokusy přinesly pouze zlepšení Maxe Verstappena, který se tak dokázal dostat na třetí místo před Daniela Ricciarda. Z prvního místa na startu se mohl radovat Hamilton, na druhé pozici jej doplní Bottas.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.