Už od Velké ceny Belgie by měly začít platit nové technické směrnice,které zakážou využívání kvalifikačních motorových režimů. Informují o tom zahraniční novináři.
Zdá se, že ve světě Formule 1 nás čeká pořádný převrat. A to už velmi brzy. tTkat by se měl záležitosti velmi ožehavé - FIA totiž chce zakázat kvalifikační motorové režimy.
Dokonce už od GP Belgie, která je na programu za dva týdny. Právě tohle je na celé záležitosti patrně to nejpřekvapivější. O zákazu „párty módů" se totiž spekulovalo už delší dobu. Všeobecně se ale mělo za to, že FIA ho chce zavést až od příští sezony.
Chyba lávky. Razantní změny se dle všeho dočkáme už v Belgii. Zaručit by ji měla nová technická směrnice, která má týmům přikázat povinnost využívat tentýž motorový režim v kvalifikaci i závodě. S odkazem na své zdroje o tom informovalo hned několik renomovaných zahraničních portálů. Jednotlivé stáje o tom měly být informovány prostřednictvím oficiálního dopisu.
Je otázkou, jaká bude jejich reakce. Vyloučit nelze ani mohutné protesty, zvláště pak od týmů s motory Mercedes. Protože právě jejich kvalifikační režim je momentálně tím nejlepším. Naopak Honda, Renault a Ferrari si mohou mnout ruce. Italové přišli o svou loňskou výhodu kvůli zpřísněným regulím a Honda, s Renaultem svůj párty mód ještě nevyladili.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.