Po pátečních trénincích na velkou cenu Štýrska panuje u Red Bullu spokojenost. Max Verstappen věří, že se vydali správným směrem a doufá v útok na příčky nejvyšší. V rozhovoru dnes také objasnil, koho by preferoval jako svého týmového kolegu.
Minulý týden Maxe Verstappena během pátečních tréninků trápily obrubníky. V neděli se konce prvního letošního závodu F1 za volantem nedočkal, do cíle totiž kvůli technickým potížím s motorem nedojel.
Dnes si však jízdu v autě a na stejném okruhu velmi pochvaloval. Ve druhém tréninku se navíc blýskl nejlepším časem a to o čtyři setiny před druhým Bottasem. "Máme mnohem lepší pocit než minulý pátek a dozvěděli jsme se o autě hodně věcí. Minulý týden to bylo horší a tak jsme se to snažili napravit. Prozatím je to mnohem lepší. Vypadá to, že jsme se vydali správným směrem, " uvedl pilot Red Bullu.
Zítra má pršet, nicméně Verstappen si věří. "Nevím, zda máme na to vyhrát, to se uvidí v neděli. Ale jisté je, že dnešní den byl proti minulému pátku pozitivní. Nevím, zda to zítra zvládneme na pole position, ale myslím, že když ne, tak to stále můžeme dokázat v neděli," dodal.
Co se Red Bullu týče, hodně se v padoku také hovoří o možném návratu jejich odchovance a čtyřnásobného šampiona Sebastiana Vettela. A jak se na to dívá současná hvězda týmu? V pondělí zněla jeho odpověď na toto téma následovně: "Dva vítězní jezdci v jednom týmu mohou fungovat. Neměl bych se Sebem jako týmovým kolegou problém. Ale není to moje rozhodnutí. Nikdy jsem s ním nepracoval, ale obecně bych s tím problém neměl. Každý závodník chce vyhrávat."
Ale toto tvrzení po pár dnech objasnil a uvedl na pravou míru. Prý byla daná odpověď jen zdvořilostní, protože při tomto rozhovoru Vettel seděl přímo vedle něj. Osobně by prý preferoval nechat si stávajícího kolegu Albona. "Musím říci, že jsem s ním spokojen. Je to dobrý kluk v týmu. Je dobrý při nastavování auta a je rychlý, proto nemyslím, že je změna nutná," uvedl pro deník Racer Verstappen. Znovu však dodal, že toto rozhodnutí není na něm.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.