Když se chystá nějaké zpochybnění výkonů, většinou to přináší napětí a nevraživost. Šéf Ferrari Mattia Binotto bude v tomto směru asi bílou vránou, protože by si dokonce přál, aby jeho soupeři s nějakým protestem přišli.
Jde o to, že před závodem se paddockem rozšířily zvěsti, že pokud by Ferrari opět dosáhlo kvalitního výsledku, nejspíš budou soupeři požadovat, aby došlo k pečlivé prověrce jejich pohonných jednotek. Zlepšení výkonnosti italských monopostů evidentně nedává spát konkurenci, která si stěžuje, že ztrácí způsobem, který není přirozený.
"Byli bychom vlastně šťastní, kdyby někdo s protestem přišel, protože by se pak jenom ukázalo, jaké to jsou nesmysly a zastavilo to všechny ty zvěsti," svěřil se serveru motorsport.com šéf Ferrari Mattia Binotto s tím, že by vlastně přímo ve středu rodících se dohadů mohl Ferrari očistit své jméno.
Je bláhové se domnívat, že by na přímý dotaz u jednotlivých šéfů ostatních stájí někdo uvedl nějaké konkrétní kroky, většinou se vyjádřili v tom smyslu, že o potenciálním protestu nemají potuchy. Motorsport.com ale uvádí, že v jednom případě - pochopitelně nejmenovaném - dostal odpověď: "Nemohu o tom mluvit!" Naproti tomu některá periodika hovoří o stížnosti jako o hotové věci a pokud nebude údajně uplatněna v Mexiku, přijde na řadu v USA.
"Ferrari je na rovinkách nesmírně rychlé, Sebastian Vettel byl v závodní stopě o 0,89 vteřiny rychlejší. Když se na věc podíváme obecně, Honda s blíží Mercedesu a dotahuje se i Renault. Takže standardním měřítkem je nyní Ferrari. A není to zanedbatelný, nýbrž neuvěřitelně velký rozdíl. Takový, že naše jediná šance je v zatáčkách," podotkl Christian Horner, který patří mezi nejhlasitější komentátory rychlosti scuderie Ferrari.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.