Mezinárodní automobilová federace FIA definitivně schválila kalendář závodů pro příští sezonu.
Mezinárodní automobilová federace FIA definitivně schválila kalendář Velkých cen pro příští sezonu. Ten je nejdelší v historii, bude čítat 22 podniků. Nově se pojede ve Vietnamu a v Holandsku, naopak vypadne GP Německa.
Celý seriál odstartuje 15. března v Austrálii, závěrečný díl bude na pořadu dne 29. listopadu v Abú Zabí.
Známe už rovněž termíny testů. Uskuteční se ve dvou blocích po třech dnech. A sice 19. - 21. února, respektive 26. - 28. února. Během sezony se pak testovat nebude.
Kalendář pro sezonu 2020:
1. Austrálie 15. března
2. Bahrajn 22 března
3. Vietnam 5. dubna
4. Čína 19. dubna
5. Nizozemsko 3. května
6. Španělsko 10. května
7. Monako 24. května
8. Ázerbájdžán 7. června
9. Kanada 14. června
10. Francie 28. června
11. Rakousko 5. července
12. Velká Británie 19. července
13. Maďarsko 2. srpna
14. Belgie 30. srpna
15. Itálie 6. září
16. Singapur 20. září
17. Rusko 27. září
18. Japonsko 11. října
19. USA 25. října
20. Mexiko 1. listopadu
21. Brazílie 15. listopadu
22. Abú Zabí 29. listopadu
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.