Na body prohrává se svým týmovým kolegou 1:31. Ital Antonio Giovinazzi ví, kde je jeho hlavní nedostatek. Jak jej chce napravit?
Antonio Giovinazzi absolvuje letos svou první kompletní sezonu ve Formuli 1. A nutno říct, že se mu prozatím příliš nedaří. Mladý Ital dokázal nasbírat pouhý jeden bodík, přičemž jeho týmový kolega Kimi Räikkönen už má na svém kontě bodů 31. Rozdíl je to tedy děsivý a není divu, že se pomalu začíná spekulovat o Giovinazziho konci, avšak vedení Alfy Romeo tuto možnost popírá.
Kde vidí své hlavní problémy sám pilot? „Pokud jste dva roky nezávodili máte to těžké. Během roku 2017 jsem odjel dva závody v F1 za Sauber, v roce 2018 jsem se pak zúčastnil Le Mans, ale to je úplně odlišná záležitost od F1.“
„Na začátku sezony jsem se chtěl zlepšovat závod od závodu a získávat z toho nějaké pocity, to je to, co dělám, protože když se vrátíte do Formule 1, která je královnou motorsportu, je sbírání zkušeností důležité“
Pravdou je, že Ital ztrácí zejména v závodech. Během kvalifikací jsou na tom s Räikkönenem takřka identicky. „S ohledem na kvalifikační rychlost si myslím, že je to celkem dobré. "Moje problémy spočívají v závodech, ale pracujeme na tom. Když z toho vypadnete na dva roky, opravdu to není snadné. Ale podle mě se zlepšujeme. Myslím, že výkonnost i rychlost máme, avšak body ne, a to často z různých důvodů.“
Podaří se italskému jezdci v druhé polovině ročníku zabrat?
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.