Fernando Alonso, Kamuj Kobajaši, Renger van der Zander a Jordan Taylor ovládli deštivou 24hodinovku v americké Daytoně.
Alonso v působivém nočním stintu hodně pomohl Cadillacu číslo 10 k vítězství. Poslední třetina závodu ale byla hodně ovlivněna deštěm a častými přerušeními prostřednictvím červených vlajek.
Here’s what should be the final driver change of the weekend. @alo_oficial to the finish!! #Rolex24 @KonicaMinoltaUS @Cadillac @IMSA pic.twitter.com/Z93kH5eLuj
— Wayne Taylor Racing (@WayneTaylorRcng) January 27, 2019Španěl jel skvěle, donutil Felipeho Nasra k chybě a po loňském neúspěchu konečně dočkal. Během 24 hodin se svými spolujezdci zvládli po agresivní palivové strategii 593 kol, stejně jako posádka druhého Cadillacu (Pipo Derani, Eric Curran, Felipe Nasr) a třetí Acury (Alexander Rossi, Helio Castroneves, Ricky Taylor) - ti však se ztrátou přes 13 sekund (plné výsledky zde).
Amidst all the rain and carnage, this ray of sunshine just brightened somebody’s day ... for now. @jordan10taylor #DoubleHotDog #Rolex24 @KonicaMinoltaUS @Cadillac @IMSA pic.twitter.com/pVt6aVV24R
— Wayne Taylor Racing (@WayneTaylorRcng) January 27, 2019Vítězství ve třídě LMP2 se dočkal také další bývalý pilot Formule 1 - Pastor Maldonado. Ten se ve voze DragonSpeed Oreca střídal s Robertem Gonzalezem, Sebastianem Saavedrem a Ryanem Cullenem.
YES!!!!!!!!! We did it!!! 🏆 24h of DAYTONA 🏆! Thanks to the all @WayneTaylorRcng and my team mates @jordan10taylor @kamui_kobayashi @Rengervdz !! TOMAAAA!! #daytona24 #cadillac #WTR pic.twitter.com/6TiF6sC8DM
— Fernando Alonso (@alo_oficial) January 27, 2019Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.