McLaren má podle svého výkonného ředitele Zaka Browna díky své účasti ve slavném americkém závodu Indy 500 větší šanci přilákat sponzory. Fernando Alonso se na americké půdě představí již tento měsíc.
"Domnívám se, že Severní Amerika zůstává klíčovým růstovým trhem, největším sportovním trhem na světě. Formule 1 má podle mě velký prostor pro růst. Nepřekvapuje mě, že to určitý čas trvá, než se tam zorganizuje druhý závod," uvádí Brown.
"Víme, že v F1 je třeba řešit různé obchodní modely a k tomu patří i to, že je dost těžké být organizátorem a vydělávat peníze, pokud vás nedotuje vláda. Mají nového televizního partnera. Vím, že měli určité potíže při svém debutu, ale vypadá to, že je vyřešili a myslím si, že půjde o dobrého televizního partnera... Myslím, že investují hodně času, aby tam získali druhý závod, jde tedy o pokrok, ale ještě chvíli to ještě potrvá," hodnotí ředitel McLarenu.
"A to je jedním z důvodů, proč závodíme v Indy 500, kdy jdeme do Indianapolis a série IndyCar, jelikož pro sedm z desíti sponzorských partnerů je Severní Amerika důležitým trhem a Formule 1 tam momentálně nezvučí tak hlasitě, jak by si spousta partnerů přála. Proto cítíme, že závodění v IndyCar z různých důvodů, a toto je jeden z nich, pomáhá skutečné globální reklamě pro naše partnery," vysvětluje Brown.
Tým se s Fernandem Alonsem hodlá zúčastnit květnového závodu 500 mil Indianapolis, tentokrát s motory Chevrolet. Před dvěma roky to zkoušeli s motorem Honda, který Španělovi těsně před koncem vypověděl službu. Pilot McLarenu se chystá také na lednový (26. - 27. 1.) vytrvalostní závod v Daytoně, kdo loni po opakovaných problémech s brzdami skončil s Landem Norrisem a Philem Hansonem 38. (13. ve své třídě).
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.