McLaren má podle svého výkonného ředitele Zaka Browna díky své účasti ve slavném americkém závodu Indy 500 větší šanci přilákat sponzory. Fernando Alonso se na americké půdě představí již tento měsíc.
"Domnívám se, že Severní Amerika zůstává klíčovým růstovým trhem, největším sportovním trhem na světě. Formule 1 má podle mě velký prostor pro růst. Nepřekvapuje mě, že to určitý čas trvá, než se tam zorganizuje druhý závod," uvádí Brown.
"Víme, že v F1 je třeba řešit různé obchodní modely a k tomu patří i to, že je dost těžké být organizátorem a vydělávat peníze, pokud vás nedotuje vláda. Mají nového televizního partnera. Vím, že měli určité potíže při svém debutu, ale vypadá to, že je vyřešili a myslím si, že půjde o dobrého televizního partnera... Myslím, že investují hodně času, aby tam získali druhý závod, jde tedy o pokrok, ale ještě chvíli to ještě potrvá," hodnotí ředitel McLarenu.
"A to je jedním z důvodů, proč závodíme v Indy 500, kdy jdeme do Indianapolis a série IndyCar, jelikož pro sedm z desíti sponzorských partnerů je Severní Amerika důležitým trhem a Formule 1 tam momentálně nezvučí tak hlasitě, jak by si spousta partnerů přála. Proto cítíme, že závodění v IndyCar z různých důvodů, a toto je jeden z nich, pomáhá skutečné globální reklamě pro naše partnery," vysvětluje Brown.
Tým se s Fernandem Alonsem hodlá zúčastnit květnového závodu 500 mil Indianapolis, tentokrát s motory Chevrolet. Před dvěma roky to zkoušeli s motorem Honda, který Španělovi těsně před koncem vypověděl službu. Pilot McLarenu se chystá také na lednový (26. - 27. 1.) vytrvalostní závod v Daytoně, kdo loni po opakovaných problémech s brzdami skončil s Landem Norrisem a Philem Hansonem 38. (13. ve své třídě).
Silverstone, tradiční dějiště Britské Grand Prix, bude v sezóně 2026 hostit sprint závod, který je součástí šesti sprintů v kalendáři F1. Tento formát přinese fanouškům více akcí a napětí během víkendového programu.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.