Renault bude Danielovi Ricciardovi v následujících dvou sezónách platit 35 milionů dolarů ročně, čímž se Australan řadí mezi nejlépe placené jezdce. Ten před příchodem z Red Bullu věří, že francouzský tým bude do 12 měsíců patřit mezi špičku.
"Daniel je dražší než jiní jezdci. Když to potřebujete, abyste pomohli týmu, tak jsme do toho šli. Peníze nejsou problémem, musí to však být odůvodněné. Neutratíme je, dokud si nebudeme myslet, že to za to stojí. Mercedes a Ferrari mají jinou filozofii," říká velvyslanec Renaultu Alain Prost.
"Máme dva špičkové piloty, možná nejlepší sestavu současné Formule 1. Jsou jezdci Renaultu, nepatří Red Bullu nebo Mercedesu. Všem uvnitř i vně to ukazuje, že chceme udělat to nejlepší, správná rozhodnutí ve správný moment," komentuje Prost příchod Ricciarda, jenž se příští rok stane novým týmovým kolegou Nica Hülkenberga.
Renault stále prochází intenzivní restrukturalizací, aby mohl bojovat o tituly. "Co je cílem? Stát se pátým rokem šampiony a odejít, protože jsme dosáhli cíle? Nebo chceme vybudovat tým, který by byl jedním z nejlepších a v budoucnosti stále patřil mezi špičku? Z mé perspektivy jde o ten dlouhodobý cíl," vysvětluje čtyřnásobný mistr světa z let 1985, 1986, 1989 a 1993, kdy svou kariéru v F1 zakončil.
Ricciardo: S Renaultem v roce 2020 zaútočímeA kdy očekává Ricciardo, že s francouzským týmem bude bojovat na špici? "Realisticky myslet na 'Shoey' na pódiu připadá v úvahu v roce 2020. Nechci vylučovat pódium příští rok, ale taková je trajektorie, po které se pohybují."
"Momentálně to je podle mě fakt těžké, aby o titul v příštích 12 měsících bojoval někdo jiný než Ferrari a Mercedes. Samozřejmě Red Bull s Hondou bude neznámou, ale pravděpodobnější to bude stále u Ferrari a Mercedesu," domnívá se Ricciardo.
Ke svým očekáváním v první sezóně s Renaultem dodává: "Cítím, že rok 2019 bude rokem budování, bez ohledu na to, kde bych byl, takže se příští rok pokusíme o to, co bude v naších silách, a v roce 2020 zaútočíme."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.