Renault bude Danielovi Ricciardovi v následujících dvou sezónách platit 35 milionů dolarů ročně, čímž se Australan řadí mezi nejlépe placené jezdce. Ten před příchodem z Red Bullu věří, že francouzský tým bude do 12 měsíců patřit mezi špičku.
"Daniel je dražší než jiní jezdci. Když to potřebujete, abyste pomohli týmu, tak jsme do toho šli. Peníze nejsou problémem, musí to však být odůvodněné. Neutratíme je, dokud si nebudeme myslet, že to za to stojí. Mercedes a Ferrari mají jinou filozofii," říká velvyslanec Renaultu Alain Prost.
"Máme dva špičkové piloty, možná nejlepší sestavu současné Formule 1. Jsou jezdci Renaultu, nepatří Red Bullu nebo Mercedesu. Všem uvnitř i vně to ukazuje, že chceme udělat to nejlepší, správná rozhodnutí ve správný moment," komentuje Prost příchod Ricciarda, jenž se příští rok stane novým týmovým kolegou Nica Hülkenberga.
Renault stále prochází intenzivní restrukturalizací, aby mohl bojovat o tituly. "Co je cílem? Stát se pátým rokem šampiony a odejít, protože jsme dosáhli cíle? Nebo chceme vybudovat tým, který by byl jedním z nejlepších a v budoucnosti stále patřil mezi špičku? Z mé perspektivy jde o ten dlouhodobý cíl," vysvětluje čtyřnásobný mistr světa z let 1985, 1986, 1989 a 1993, kdy svou kariéru v F1 zakončil.
Ricciardo: S Renaultem v roce 2020 zaútočímeA kdy očekává Ricciardo, že s francouzským týmem bude bojovat na špici? "Realisticky myslet na 'Shoey' na pódiu připadá v úvahu v roce 2020. Nechci vylučovat pódium příští rok, ale taková je trajektorie, po které se pohybují."
"Momentálně to je podle mě fakt těžké, aby o titul v příštích 12 měsících bojoval někdo jiný než Ferrari a Mercedes. Samozřejmě Red Bull s Hondou bude neznámou, ale pravděpodobnější to bude stále u Ferrari a Mercedesu," domnívá se Ricciardo.
Ke svým očekáváním v první sezóně s Renaultem dodává: "Cítím, že rok 2019 bude rokem budování, bez ohledu na to, kde bych byl, takže se příští rok pokusíme o to, co bude v naších silách, a v roce 2020 zaútočíme."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.