Daniel Ricciardo s podpisem nové smlouvy vyčkává, podle odborného poradce Red Bullu kvůli Lewise Hamiltona, jenž svou spolupráci s Mercedesem pro příští sezónu taky stále nepotvrdil. Podle Nikiho Laudy ale půjde jen o formalitu a úřadující šampion u nich zůstane.
Talentovaný Ricciardo nemá na příští rok smlouvu a rozhlíží se po případném přestupu k Mercedesu či k Ferrari, byť jeho současný zaměstnavatel o něj má i nadále eminentní zájem.
Podle Helmuta Marka vyčkává, jak se rozhodne Lewis Hamilton. "Ricciardo nechce smlouvu podepsat, dokud ji nepodepíše Hamilton. Je to trochu divné. Snad to brzy skončí."
Jenže ten podle Nikiho Laudy nikam neodejde: "Lewis zůstává u nás." Jenže nový kontrakt stále nepodepsal. Podle zástupců Stříbrných šípů je již několik měsíců stále otázkou pouhých několika detailů. "Jde o drobné věci jako je reklama," říká pro Kroner Zeitung.
Podle Laudy Ricciardo svůj tým vydírá: "Neučinili jsme mu žádnou nabídku. Může tedy čekat věčně." A zdá se, že volné místo nebude ani u Ferrari, které je spokojeno s Kimim Räikkönenem, jemuž také končí smlouva.
Pro Red Bull je dobrou zprávou i rostoucí konkurenceschopnost vozu. Společně s Ricciardem nevylučují to, že by se ještě letos mohli zapojit do boje o mistrovský titul.
V Montrealu sice čeká Australana penalizace za využití nadlimitních komponent pohonné jednotky, Renault však hodlá představit o přibližně 20 koní silnější verzi: "V Kanadě dostaneme vylepšení Renaultu," potvrzuje Marko.
Red Bull se již brzy bude muset rozhodnout, zda zůstane u francouzského dodavatele motorů, nebo přejde k Hondě. Renault chtěl slyšet odpověď do konce června, rakouský tým si ale dává na čas: "Máme interní časový plán, podle kterého chceme o záležitostech motorů a jezdců rozhodnout do Velké ceny Rakouska," objasňuje Marko.
Ferrari letos zažívá sezonu plnou výkyvů, kdy se střídají momenty naděje s frustracemi. Charles Leclerc i Lewis Hamilton čelí rozdílným osudům, ale oba se zatím marně snaží najít stabilní formu, která by italské stáji umožnila pravidelně bojovat na čele.
Red Bull přiveze do Rakouska vylepšení vozu RB21, které by mělo posílit Verstappenovy šance v boji o titul. Další fáze upgradu se chystá už o týden později v Silverstonu.
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.