Sergio Pérez se nechal slyšet, že Force India nezískala podium v GP Ázerbájdžánu náhodou. Mexičanovi pomohla zastávka po prvním kole pro nový nos. Po ní se Pérez propadl až na 15. místo, z něj se ale vyškrábal až na 3. příčku. Na trati předjel dokonce Ferrari se Sebastianem Vettelem za volantem - musíme ale zmínit, že Němec se potýkal s vibracemi z probrždění v zatáčce číslo 1.
Sergio Pérez získal pro Force Indii již páté třetí místo od roku 2014, kdy do týmu přišel: "Jasně, tento výsledek ovlivnila spousta věci, které se staly. Ale není náhodou, že jsme vždy připraveni využít příležitostí, které se nám nabízejí. Upřímně, zde [o pódia] bychom bojovat neměli. Měli bychom se pohybovat ve středu pole.
Díky tomuto výsledku jsme se přiblížili k Renaultu. Myslím, že jsme zcela jistě čtvrtým nejlepším týmem." Otmar Szafnauer připomněl, že vloni se na této trati růžové vozy srazily: "Vloni jsme měli rychlost na to, abychom měli obě auta na podium, avšak kolidovali jsme a zahodili ten výsledek. Letos jsme měli během prvního kola hned dva incidenty.
Jeden znamenal pro Estebana konečnou. Během druhého jsme přišli o celou boční část předního křídla u Sergia. Poškozen byl i difuzor, proto jsme museli zajet a vyměnit přední přítlačné křídlo. Sergio byl pak velmi dobrý, myslím, že jeho předjížděcí manévr na Strolla byl skvělý. Oni mají stejný motor jako my, takže nikdo neměl výhodu.
Bottase pak zastavil defekt, ale i tak jsme se museli dostat před Vettela. Možná měl probržděnou plošku na pneumatice, ale i tak na konci závodu zajížděl Sergio takové časy, jako nikdo jiný. Proto si podium zaslouží," věří šéf traťových operací Szafnauer.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.