Sergio Pérez se nechal slyšet, že Force India nezískala podium v GP Ázerbájdžánu náhodou. Mexičanovi pomohla zastávka po prvním kole pro nový nos. Po ní se Pérez propadl až na 15. místo, z něj se ale vyškrábal až na 3. příčku. Na trati předjel dokonce Ferrari se Sebastianem Vettelem za volantem - musíme ale zmínit, že Němec se potýkal s vibracemi z probrždění v zatáčce číslo 1.
Sergio Pérez získal pro Force Indii již páté třetí místo od roku 2014, kdy do týmu přišel: "Jasně, tento výsledek ovlivnila spousta věci, které se staly. Ale není náhodou, že jsme vždy připraveni využít příležitostí, které se nám nabízejí. Upřímně, zde [o pódia] bychom bojovat neměli. Měli bychom se pohybovat ve středu pole.
Díky tomuto výsledku jsme se přiblížili k Renaultu. Myslím, že jsme zcela jistě čtvrtým nejlepším týmem." Otmar Szafnauer připomněl, že vloni se na této trati růžové vozy srazily: "Vloni jsme měli rychlost na to, abychom měli obě auta na podium, avšak kolidovali jsme a zahodili ten výsledek. Letos jsme měli během prvního kola hned dva incidenty.
Jeden znamenal pro Estebana konečnou. Během druhého jsme přišli o celou boční část předního křídla u Sergia. Poškozen byl i difuzor, proto jsme museli zajet a vyměnit přední přítlačné křídlo. Sergio byl pak velmi dobrý, myslím, že jeho předjížděcí manévr na Strolla byl skvělý. Oni mají stejný motor jako my, takže nikdo neměl výhodu.
Bottase pak zastavil defekt, ale i tak jsme se museli dostat před Vettela. Možná měl probržděnou plošku na pneumatice, ale i tak na konci závodu zajížděl Sergio takové časy, jako nikdo jiný. Proto si podium zaslouží," věří šéf traťových operací Szafnauer.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.