 
            Carlos Sainz připouští, že pro něj u Red Bullu v budoucnu už nemusí být místo. U Renaultu, kam jej rakouský tým zapůjčil, je ale zatím celkem spokojený.
Po období frustrace u Toro Rosso mu vedení Red Bullu umožnilo přestoupit k Renaultu, čímž kompenzovalo zrušení odběru francouzských pohonných jednotek, protože jejich B-tým přešel na Hondě a stal se tak jejím továrním týmem místo McLarenu.
Red Bull si tak chtěl udržet otevřené možnosti pro rok 2019 a dále, jelikož letos končí Danielovi Ricciardovi smlouva a zatím není jasné, zda bude u týmu i příští sezónu pokračovat. A tak Sainz, jenž nyní jezdí za Renault po boku Nica Hülkenberga, nevylučuje, že bude se stájí z Enstone pokračovat i v příštích letech.
"Má budoucnost může být určitě spojena s Renaultem a já jsem na to připravený, až to přijde. Mám ho rád, obzvlášť proto, že se tým posunuje kupředu. Přicházejí investice a mechanici a inženýři zkrátka tu atmosféru vnímají," popisuje Sainz.
S Renaultem jsou nyní na páté pozici v šampionátu, ale osobně se mu proti jeho týmovému kolegovi v úvodu sezóny moc nedaří - zatím prohrál všechny tři letošní kvalifikace, ve velkých cenách dojel vždy až za ním a nasbíral jen 3 body. Hülkenberg jich má 22.
S mladým Španělem je tým nicméně spokojený. "Věděli jsme, že to byl risk," komentuje loňské angažování Sainze poradce Renaultu Alain Prost. "Je však lepší takto riskovat. Pro tým je důležité dělat pokroky. Šlo o rozhodnutí, které pro tým a pro Nica bylo dobré, jelikož můžete vidět, že to teď přispělo ke zvýšení jeho úrovně."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.