Carlos Sainz připouští, že pro něj u Red Bullu v budoucnu už nemusí být místo. U Renaultu, kam jej rakouský tým zapůjčil, je ale zatím celkem spokojený.
Po období frustrace u Toro Rosso mu vedení Red Bullu umožnilo přestoupit k Renaultu, čímž kompenzovalo zrušení odběru francouzských pohonných jednotek, protože jejich B-tým přešel na Hondě a stal se tak jejím továrním týmem místo McLarenu.
Red Bull si tak chtěl udržet otevřené možnosti pro rok 2019 a dále, jelikož letos končí Danielovi Ricciardovi smlouva a zatím není jasné, zda bude u týmu i příští sezónu pokračovat. A tak Sainz, jenž nyní jezdí za Renault po boku Nica Hülkenberga, nevylučuje, že bude se stájí z Enstone pokračovat i v příštích letech.
"Má budoucnost může být určitě spojena s Renaultem a já jsem na to připravený, až to přijde. Mám ho rád, obzvlášť proto, že se tým posunuje kupředu. Přicházejí investice a mechanici a inženýři zkrátka tu atmosféru vnímají," popisuje Sainz.
S Renaultem jsou nyní na páté pozici v šampionátu, ale osobně se mu proti jeho týmovému kolegovi v úvodu sezóny moc nedaří - zatím prohrál všechny tři letošní kvalifikace, ve velkých cenách dojel vždy až za ním a nasbíral jen 3 body. Hülkenberg jich má 22.
S mladým Španělem je tým nicméně spokojený. "Věděli jsme, že to byl risk," komentuje loňské angažování Sainze poradce Renaultu Alain Prost. "Je však lepší takto riskovat. Pro tým je důležité dělat pokroky. Šlo o rozhodnutí, které pro tým a pro Nica bylo dobré, jelikož můžete vidět, že to teď přispělo ke zvýšení jeho úrovně."
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.