Vývoj Formule 1 je stále jednou z nejdiskutovanějších otázek motorsportu. Snaha nového vlastníka Liberty Media udělat z tohoto odvětví co nejzábavnější záležitost se totiž ne vždy setkává se vstřícností či nadšením.
Pilot Haasu Kevin Magnussen je toho názoru, že by Liberty Media měla věnovat větší pozornost vlastním prostředkům, aby povýšila závodění na vyšší úroveň. Jejich osobní zájmy by neměly
"Myslím to tak, jak to říkám. Liberty Media by měla provést vlastní výzkum a ne jen poslouchat piloty, protože ti budou říkat jen to, co je v jejich vlastním zájmu. Já sám nejraději závodím, když vyhrávám. O závodění se tedy nebojím - když vyhraju, tak se to stane. Zpětná vazba je pro piloty v jejich vlastním zájmu. Nechceme se starat o to, jak zlepšit závodění, chceme být sami těmi nejlepšími," prohlásil Dán.
V úvodním závodě, navzdory přidání jedné DRS zóny v třetím sektoru, to s předjížděním nebylo vůbec slavné. V Bahrajnu se rovněž rozhodli udělat změnu - DRS sekci na hlavní rovince chtějí prodloužit o 100 metrů. Magnussen se domnívá, že změny s cílem navýšit předjíždění, aby bylo příliš snadné, je výsledkem "typicky přehnaných reakcí".
"Myslím, že Bahrajn byl docela dobrý i před prodloužením DRS. Zdá se mi, že je to typický přístup - když se nepovede jeden závod, honem všechno změnit. Pak se ale dostaneme dopředu příliš snadno a závod tím bude také nudný, protože předjíždět bude každý. To není dobré. Pokud budete mít příliš mnoho zón DRS, tak to bude jen projíždění. Nebude to závodění, jen výměna pozic, a to asi ne každý chce vidět," pokračuje Magnussen.
Jiného názoru je pilot Force Indie Esteban Ocon. Ten věří, že změny DRS nebudou mít nikterak zásadní dopad a jako příklad uvádí podobná opatření, jak tomu bylo před loňskou Grand Prix Španělska.
"Myslím, že to byla dobrá věc. Nešlo o nijak masivní změnu, tím myslím tu, která nastala v Barceloně v předchozí sezóně. Nebyla to proměna nijak dramatické, ale vždy je dobré mít něco málo navíc," tvrdí Ocon.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.