Mistr světa 2016 Nico Rosberg si vzal na paškál svého někdejšího týmového kolegu Lewise Hamiltona a vyjádřil se k jeho závodním schopnostem. Jestliže mezi těmito dvěma šampióny panovala vždy napjatá rivalita, rozhodně se to ani po Rosbergově odchodu z F1 nezlepšilo.
Nico Rosberg opustil svět F1 bezprostředně po zisku mistrovského titulu a v očích některých fanoušků tím neumožnil britskému pilotovi tolik vytoužený revanš. Před začínající sezónou se německý expilot na Hamiltonovu adresu vyjádřil, že čtyřnásobnému mistrovi světa chybí větší vyrovnanost. Lewis se v dějišti první Grand Prix sezóny 2018 pro média ohradil, že jeho někdejší kolega spíš hledá způsob, jak na sebe upozornit.
"Myslím, že je mezi námi spousta lidí, kteří se potřebují dostat do hlavních titulků. Mým cílem je být letos ještě vyrovnanější než v loňském roce. Ale byla to především konzistentnost, což bylo hlavním důvodem zisku mého čtvrtého mistrovského titulu," zdůraznil Hamilton. Nadále je pro něj zásadní, že nadále pokračuje ve své kariéře pilota F1.
"Je to výsada, závodit pro naše týmy. Mercedes a jeho dědictví mají být součástí sportu, který prochází během času proměnami. Nyní bojuje proti nejlepším pilotům, s jakými se může utkat. Když se blížíte ke konci své kariéry, chcete vědět, že jste se utkali s těmi nejlepšími. Někteří rychle vypadnou, další vyhrají mistrovství, ačkoliv třeba nejsou nejvíce konkurenceschopní. Pokud je vaším cílem být nejlepší, musíte se s nejlepšími utkat. Byl pro mě skvělý zážitek bojovat se Sebastianem Vettelem, který dobyl čtyři tituly v řadě," pokračuje Hamilton.
Podle Hamiltona nebude letošní sezóna pouze bojem mezi Mercedesem a Ferrari. Britský obhájce titulu tipuje velmi vysoko i Red Bull, což podle něj bude přínosem především pro samotné fanoušky.
"Domnívám se, že to pro ně bude vzrušující rok. V poli budou dva čtyřnásobní šampioni, ale Daniel má dost důvodů k úsměvu. Myslím, že tento víkend budeme hodně překvapeni, jak silný může Red Bull být. Kolem našeho týmu panuje velký humbuk, takže je těžké se nějak vyjádřit. Poslední test byl díky tomu poněkud zkreslený, protože jsme jeli s různým množstvím paliva. Jsem nadšený tím, jak se blížíme vrcholu, když se blíží opravdové závodění," uzavírá Hamilton.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.