Nálepka pilota, jehož projev na trati místy přesahuje únosnou mez, patří k F1 neodmyslitelně. Stačí se projít jednotlivými ročníky a najdeme několik případů, kdy u jistých jedinců nešlo jen o pomíjivý akt, proto si vysloužili titul "zlých mužů".
Připomeňme si třeba Vittoria Brambillu, jehož někdejší šéf Marchu a pozdější prezident FIA Max Mosley ohodnotil následovně: "Osobně neznám zatáčku, kterou by Vittorio dokázal projet, aniž by doznalo auto nějaké úhony." Příznivou pověst neměl o desítku let před ním ani jeho krajan Lorenzo Bandini. Nepříliš dobré renomé měl i René Arnoux, zejména si na něj stěžovali piloti, kteří se v závěru jeho kariéry potřebovali dostat přes tohoto Francouze, zvláště když jel o kolo zpět. A připomínat Pastora Maldonada bude pro fanoušky současnosti téměř zbytečné...
Letos se hned několikrát dostal do podobné situace Kevin Magnussen, přičemž zejména soupeři z něj nebyli dvakrát nadšení. Asi vrcholem byl jeho duel s Nico Hülkenbergem v GP Maďarska, po níž následoval výživný slovní duel, ve kterém létaly invektivy z jedné strany na druhou. Magnussen se však rozhodně necítí jako pilot, který by byl výrazněji agresivní než ostatní.
"Pověst zlého muže mi nevadí. Dost pilotů si na mě stěžovalo, ale mnohdy nás to v týmu spíš pobavilo. Neřekl bych, že patřím mezi ty nejoblíbenější, ale nijak zvlášť o to nestojím. Co mě zajímá jsou výsledky a jak se na věc dívají stewardi. Letos jsem dostal za havárii jen jeden trest, takže to se mnou není tak hrozné," komentoval názor ostatních Magnussen.
Dost častý je také názor, že Dán pro svou excentrickou povahu nemá v paddocku mnoho přátel, mezi piloty mu jeho styl jízdy a chování spíš vyneslo nepřívětivé pohledy. Kevin to nijak nezlehčuje, ba dokonce přiznává, že taková situace je reálná. "V paddocku nějaké přátele mám, ale rozhodně nepocházejí z řad pilotů. To nejsou moji kamarádi. Takové přátelství by nikdy nefungovalo, takže se o to ani nesnažím," vysvětluje Magnussen.
Těžkou hlavu si nedělá ani z kritiky, která některé jeho manévry na trati provází. Podle jeho slov se naučil ji víceméně přehlížet a dodal, že mu hodně pomohlo úmyslné ignorování názorů na sociálních sítích.
"Skutečně mi prospělo, že jsem je přestal sledovat. Jako osoba veřejně činná se vás týká spousta poznámek a zpráv, což může být opravdu hodně frustrující. Tak jsem to všechno odsunul stranou. Hodně mi to pomohlo, také skutečnost, že názory lidí tak trochu ignoruji. Je samozřejmé, že informace se ke mně nakonec dostanou, pokud o mě někdo řekne něco negativního nebo sporného, média se postarají, aby se to dostalo ven, ale mně to koneckonců nevadí. Nechci se plánovaně stát nepopulárním. Snažím se jenom dosáhnout dobrých výsledků a můj projev je k jejich dosažení někdy potřebný," vysvětluje Magnussen.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.