Mercedes se v závodech asijské části trápí a odnáší to hlavně Bottas. Lauda si je toho vědom a v týmu se snaží situaci vyřešit.
Po slušném začátku sezóny, kdy Bottas dokázal bez větších problémů konkurovat Hamiltony, se pomyslné misky vah překlopili na stranu trojnásobného mistra světa. Finský pilot se trápí z vozem a Niki Lauda vyzývá Mercedes, aby situaci neprodleně vyřešili.
"Je tam něco špatně s aerodynamikou nebo mechanikou. Jeho auto není konzistentní. Když ztrácíte vteřinu na kolo, tak ani nemusíte řešit teplotní rámce. Tohle je krizová situace," řekl Lauda.
Po Malajsii Hamilton i Wolff řekli, že z autem nejsou spokojeni a že se obávají zbytku sezóny. Lauda přiznává, že řešení zatím nenašli. "Řešení zatím nemáme. V Japonsku ale použijeme jiné nastavení, snad se vrátí naše stará forma."
Trable jsou na obou stranách garáže, Hamiltona ale drží nad vodou jeho talent. "Vysvětlení je jednoduché Lewis v Malajsii řekl, že pro něj bylo vyčerpávající udržet tempo. Dokázal to díky svému talentu. Bottas na druhou stranu potřebuje stabilní auto. Nemohli jsme mu ho poskytnout. Je to naše chyba."
Lauda nakonec rozprášil i drby ohledně předběžného kontraktu mezi Mercedesem a Maxem Verstappenem, které kolují po japonském padoku: "Nic v tom nehledejte. Opravdu. Vůbec nic."
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.