Kevin Magnussen se stává ve Formuli 1 osobou, kterou jen tak někdo nemá v oblibě. Pokud bychom chtěli vypočítávat střety se soupeři, rozhodně by to nebyl seznam o jedné položce. Teď se do Dána opřel dvojnásobný mistr světa Fernando Alonso
Mnozí si určitě vzpomenou na situaci v Maďarsku, kdy Magnussen vytlačil ve druhé zatáčce mimo trať Hülkenberga. Byla z toho slovní přestřelka, ve které Nico obvinili Kevina jako jednoho z nejméně férových soupeřů. Dán na to reagoval známým termínem "suck my balls".
Jenže kdo by si myslel, že se Magnussen z podobných incidentů poučil a chová se na trati zodpovědněji, se zlou by se potázal. Svědčí o tom i další názorový střet v Malajsii, kdy se vedle Jolyona Palmera dostal s Magnussenem do křížku Fernando Alonso. Ve vzájemném souboji prý šel Magnussen až za hranici korektního souboje, na což Španěl reagoval bez servítků: "Je to idiot, Hülkenberg měl pravdu. Devatenáct z dvaceti bude proti němu," okomentoval duel kolo na kolo Alonso.
Magnussen však má zastání v osobě týmového manažera Günthera Steinera, který (jak mu ostatně velí jeho funkce) neustále Magnussena brání, ačkoliv odborníci, sami piloti i podstatná část veřejného mínění s jeho obhajobou nesouhlasí. Stalo se tak i v případě prozatím posledních dohadů o Magnussenově pověsti. Steiner mimo jiné doufá, že se Kevin zbaví pověsti zlého muže.
"Alonso je opravdu kvalifikovaný a charismatický pilot. Když s ním někdo bojuje, tak na to pochopitelně reaguje. Myslím, že v tom souboji se oba ocitli na samotné hranici, což je přesně ta věc, kterou lidé chtějí vidět. Každý pilot musí projít složitým obdobím a získat respekt. Kdybyste soupeři uhnuli, tak si budou všichni myslet, že vás klidně minou. Proto musíte své bitvy vybojovat. Pochopitelně se může stát, že to někdy přeženete a budete za blbce. Ale i když budete mít špatnou pověst, časem se to může obrátit," okomentoval Steiner situaci pro periodikum Ekstra Bladet.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.