Haas si od druhé sezóny určitě sliboval posun směrem vzhůru, ostatně spolupráce s Ferrari ho k tomu opravňovala. Zatím však přichází spíše rozčarování, i když drží stejnou pozici jako v loňském, nováčkovském roce. To ale americká stáj rozhodně neměla v úmyslu.
Haas v sezóně 2016 udržel za sebou týmy zvučných jmen jako Renault a McLaren. Druhý jmenovaný se nadále trápí s motory Honda, ale francouzská stáj přidělává Haasu zjevně vrásky. Manažer týmu Günther Steiner připouští, že je momentální formou žlutočerných ohromen, zároveň však dodává, že Francouzi před sebou ještě mají dlouhou cestu. Opírá svůj názor o skutečnost, že tým s tolika zaměstnanci by měl dosáhnout více.
"Dělají dobrou práci. Je to velká společnost, takže by v porovnání s námi měli být dobří. Takže to není žádný »wow« faktor. S veškerou úctou k jejich práci se nepřiblížili třeba k Ferrari. Pokud by se dostali na jejich dohled a třeba i k Mercedesu, pak už bych »wow« utrousil. Vždyť zaměstnávají kolem 600 lidí, takže jsou na tom téměř stejně jako Red Bull," hodnotí situaci Steiner.
Všechny týmy kromě Ferrari a Sauberu v Singapuru bodovaly a právě Haas si připsal nejmenší počet získaných bodů. Díky tomu se před něj dostal Renault a momentálně americké stáji utekl na rozdíl pěti bodů. Proto jedna z dalších otázek, které Steiner dostal, zněla v tom duchu, zda bude Haas schopen posunout se výš a bojovat o sedmou pozici.
"Bude to značně obtížné, ale rozhodně to není nemožné. Pokud se nám podaří dobrý víkend a oba vozy dojedou na bodovaných pozicích, najednou se všechno prohodí. O příštím víkendu určitě nedojedeme na čtvrtém a pátém místě, což by bylo nutné k posunu na páté místo. Ale ke změně může dojít, vždyť v Singapuru zabralo velmi dobře právě Toro Rosso. Budeme se o to ze všech sil snažit," dodává Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.