Po několika úvodních vteřinách Grand Prix Singapuru bylo jasné, že bude následovat dlouhá řada debat a komentářů. Jak bylo uvedeno krátce po kolizi Räikkönena s Verstappenem a Vettelem, případem se zabývali komisaři - ale s ohledem na odstoupení trojice až po závodě.
Räikkönen se velice dobře odpíchl ze čtvrtého místa a dostal se před první zatáčkoíu téměř celým vozem před Verstappena. Ale z druhé strany doleva najížděl rovněž Vettel, takže se Holanďan ocitl mezi oběma rudými vozy jako v mlýnku na maso. Kimi a Max skončili v únikové zóně, Vettel ještě několik desítek metrů pokračoval, než musel těžce poškozený monopost odstavit.
Všichni tři piloti byli povoláni před komisaře, aby se k situaci vyjádřili, poté bylo rozhodnuto, že se jedná o závodní incident. Proto také nikdo ze zúčastněných nebude jakýmkoli způsobem dále postihován. Všichni tři piloti tak nastoupí do Grand Prix Malajsie bez jakýchkoli penalizací.
Zatímco Verstappen se domníval, že jednání, na jehož konci jsou tři nepojízdné vozy, lze jako závodní incident považovat jen těžko, oba piloti Ferrari byli umírněnější. Nic to ale nemění na věci, že byla napsána další kapitola opakujícího se příběhu Verstappen versus piloti Ferrari. Verstappen se svým sedmým odstoupením zařadil za "krále odpadlíků" Alonsa, který nedokončil devět závodů, Vettel poznal situaci, kdy neviděl cíl, v letošní sezóně vůbec poprvé.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.