Poradce Renaultu Alain Prost uvedl, že se žádnému z výrobců motorů nechce vracet k bývalým V8 či V10 motorům.
V současné době se formují budoucí pravidla týkající se motorů po roce 2020. Snahou je současné agregáty zjednodušit, zlevnit a případně i zlepšit jejich zvukový projev. Uvažuje se o zachování motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a o zrušení toho pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H) a se zavedením standardizovaných dílů.
V8, V10 ani V12 motory se však nevrátí: "Podle toho, jak teď uvažují, neexistuje konstruktér, který by se chtěl vrátit k atmosférickým motorům. Chtěli by mít motory, které alespoň nebudou tak složité, jaké jsou dnes, ale zachovat elektrickou složku jiným způsobem, možná ji využívat v jiných věcech. Nechtějí se vrátit zpět, což dává smysl," potvrzuje Prost.
Renault v současné době působí v F1 i ve Formuli E, což je dle něj logické: "Formule 1 je špičkou motorsportu. Možná někdy můžete změnit pravidla a využívat jinou technologii. Pokud chce výrobce vyrábět jiná auta, proč by neměl být v F1 a zároveň ve Formuli E? Dává to smysl."
"Hodně se učíme. Je to dobré pro všechny. Když jste celosvětovou společností, máte odlišný způsob marketingu či prodeje. Musíte být zastoupeni všude. Žijeme ve světě, který se hodně mění. Pokud působíte v různých oblastech, tím je to lepší," dodává Prost.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.