Hülkenberg reaguje na výpad Magnussena, označuje ho za "rádoby Verstappena"

Nico Hülkenberg si z Magnussena nijak těžkou hlavu nedělá
Nico Hülkenberg si z Magnussena nijak těžkou hlavu nedělá, foto: Renault Sport F1
Robert RoBertino Pavelka 2. srpna 2017 11:35
Sdílej:

Maďarská řevnivost mezi týmy Haas a Renault, jmenovitě Grosjeanem, Magnussenem a manažerem Steinerem na jedné a Hülkenbergem stojícím proti nim se rozvinula do další kapitoly. Bylo by pošetilé si myslet, že si německý pilot nechá výpady jen tak líbit.

Událost je ještě v živé paměti, není ji třeba podrobně připomínat. Její popis najdete jak v závodním reportu, tak v Paddocku, první názory i v prohlášení. Slovní válka začala chvíli po skončení závodu, kdy se rozčilený Hülkenberg nechal slyšet, že si bude muset pohovořit s Charlie Whitingem o chování Kevina Magnussena. Jeho označení za pilota, který se ze sportovního hlediska chová nejhůře Magnussen jadrně okomentoval a za své piloty se pochopitelně postavil i manažer Steiner. Kupodivu Cyril Abiteboul zůstal stranou sporu.

Když se ke slovnímu doprovodu přidal i Grosjean (článek zde), asi jen málokdo čekal, že devětadvacetiletý Nicolas Hülkenberg nechá věci jen tak. To se skutečně stalo, ale poněkud jinak, než jak by si příznivci, kteří tento spor sledují, představovali. Nico ve svém exkluzivním sloupku pro německou stanici Sport1 podotkl, že je překvapen šílenstvím, které tento incident vyvolal, ale vinu na něm ani přinejmenším necítí. Neopomněl ovšem připomenout Magnussenův výrok.

"Sleduji, že o závodě mluví poměrně hodně velký počet lidí. Momentálně máme ve Formuli 1 jiné výzvy než »koule« nějakého »jakoby« Verstappena. Nejsem typ člověka, který se snaží předcházet si po závodě veřejnost a zavděčit se jí a nemusím také nikoho urážet. Pokud s někým mám nějaký problém, jdu za ním a řeknu mu, co si myslím. Ale fanoušci vítají, když vidí sport, v němž se zápolí a piloti mluví o svých pocitech. Zvláště pro senzitivní lidi to je zábavné. V případě Kevina je to jako s mladším bratříčkem. Víte, že se neumí bránit jiným způsobem. Proto je pro mě snadné přejít jeho poznámky s úsměvem na tváři," vrací se k událostem při Grand Prix Maďarska Hülkenberg.

Média připomínají, že se shodou okolností německý pilot a manažer týmu Haas Günther Steiner potkali v pondělí ráno na budapešťském letišti a oba zapózovali pro snímek, který se později objevil na sociální síti Instagram, aby osvětlila Magnussenovu poznámku "suck my balls, baby". Teď už jen můžeme doufat, že si Hülkenbergovu poznámku nevyloží neadekvátně Max Verstappen. Neboť testování končí a rozjede se okurková sezóna, v níž bude každé téma dobré.,

Stalo se
Novinky
Valtteri Bottas

Valtteri Bottas nabízí svou pomoc Red Bullu: Místo toho dostává studenou sprchu

Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.

Novinky
Lewis Hamilton v Barceloně.

Lewis Hamilton u premiéra: Školství potřebuje reformu

Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.

Novinky
Max Verstappen v Barceloně

„Rozpoutalo se peklo.“ Helmut Marko se rozmluvil, jak se Max Verstappen zhroutil

Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.

Novinky
James Vowles

Vowlesova slova o omluvě Totu Wolffovi: Rivalita versus respekt

James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.