Maďarská řevnivost mezi týmy Haas a Renault, jmenovitě Grosjeanem, Magnussenem a manažerem Steinerem na jedné a Hülkenbergem stojícím proti nim se rozvinula do další kapitoly. Bylo by pošetilé si myslet, že si německý pilot nechá výpady jen tak líbit.
Událost je ještě v živé paměti, není ji třeba podrobně připomínat. Její popis najdete jak v závodním reportu, tak v Paddocku, první názory i v prohlášení. Slovní válka začala chvíli po skončení závodu, kdy se rozčilený Hülkenberg nechal slyšet, že si bude muset pohovořit s Charlie Whitingem o chování Kevina Magnussena. Jeho označení za pilota, který se ze sportovního hlediska chová nejhůře Magnussen jadrně okomentoval a za své piloty se pochopitelně postavil i manažer Steiner. Kupodivu Cyril Abiteboul zůstal stranou sporu.
Když se ke slovnímu doprovodu přidal i Grosjean (článek zde), asi jen málokdo čekal, že devětadvacetiletý Nicolas Hülkenberg nechá věci jen tak. To se skutečně stalo, ale poněkud jinak, než jak by si příznivci, kteří tento spor sledují, představovali. Nico ve svém exkluzivním sloupku pro německou stanici Sport1 podotkl, že je překvapen šílenstvím, které tento incident vyvolal, ale vinu na něm ani přinejmenším necítí. Neopomněl ovšem připomenout Magnussenův výrok.
"Sleduji, že o závodě mluví poměrně hodně velký počet lidí. Momentálně máme ve Formuli 1 jiné výzvy než »koule« nějakého »jakoby« Verstappena. Nejsem typ člověka, který se snaží předcházet si po závodě veřejnost a zavděčit se jí a nemusím také nikoho urážet. Pokud s někým mám nějaký problém, jdu za ním a řeknu mu, co si myslím. Ale fanoušci vítají, když vidí sport, v němž se zápolí a piloti mluví o svých pocitech. Zvláště pro senzitivní lidi to je zábavné. V případě Kevina je to jako s mladším bratříčkem. Víte, že se neumí bránit jiným způsobem. Proto je pro mě snadné přejít jeho poznámky s úsměvem na tváři," vrací se k událostem při Grand Prix Maďarska Hülkenberg.
Média připomínají, že se shodou okolností německý pilot a manažer týmu Haas Günther Steiner potkali v pondělí ráno na budapešťském letišti a oba zapózovali pro snímek, který se později objevil na sociální síti Instagram, aby osvětlila Magnussenovu poznámku "suck my balls, baby". Teď už jen můžeme doufat, že si Hülkenbergovu poznámku nevyloží neadekvátně Max Verstappen. Neboť testování končí a rozjede se okurková sezóna, v níž bude každé téma dobré.,
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.