Maďarská řevnivost mezi týmy Haas a Renault, jmenovitě Grosjeanem, Magnussenem a manažerem Steinerem na jedné a Hülkenbergem stojícím proti nim se rozvinula do další kapitoly. Bylo by pošetilé si myslet, že si německý pilot nechá výpady jen tak líbit.
Událost je ještě v živé paměti, není ji třeba podrobně připomínat. Její popis najdete jak v závodním reportu, tak v Paddocku, první názory i v prohlášení. Slovní válka začala chvíli po skončení závodu, kdy se rozčilený Hülkenberg nechal slyšet, že si bude muset pohovořit s Charlie Whitingem o chování Kevina Magnussena. Jeho označení za pilota, který se ze sportovního hlediska chová nejhůře Magnussen jadrně okomentoval a za své piloty se pochopitelně postavil i manažer Steiner. Kupodivu Cyril Abiteboul zůstal stranou sporu.
Když se ke slovnímu doprovodu přidal i Grosjean (článek zde), asi jen málokdo čekal, že devětadvacetiletý Nicolas Hülkenberg nechá věci jen tak. To se skutečně stalo, ale poněkud jinak, než jak by si příznivci, kteří tento spor sledují, představovali. Nico ve svém exkluzivním sloupku pro německou stanici Sport1 podotkl, že je překvapen šílenstvím, které tento incident vyvolal, ale vinu na něm ani přinejmenším necítí. Neopomněl ovšem připomenout Magnussenův výrok.
"Sleduji, že o závodě mluví poměrně hodně velký počet lidí. Momentálně máme ve Formuli 1 jiné výzvy než »koule« nějakého »jakoby« Verstappena. Nejsem typ člověka, který se snaží předcházet si po závodě veřejnost a zavděčit se jí a nemusím také nikoho urážet. Pokud s někým mám nějaký problém, jdu za ním a řeknu mu, co si myslím. Ale fanoušci vítají, když vidí sport, v němž se zápolí a piloti mluví o svých pocitech. Zvláště pro senzitivní lidi to je zábavné. V případě Kevina je to jako s mladším bratříčkem. Víte, že se neumí bránit jiným způsobem. Proto je pro mě snadné přejít jeho poznámky s úsměvem na tváři," vrací se k událostem při Grand Prix Maďarska Hülkenberg.
Média připomínají, že se shodou okolností německý pilot a manažer týmu Haas Günther Steiner potkali v pondělí ráno na budapešťském letišti a oba zapózovali pro snímek, který se později objevil na sociální síti Instagram, aby osvětlila Magnussenovu poznámku "suck my balls, baby". Teď už jen můžeme doufat, že si Hülkenbergovu poznámku nevyloží neadekvátně Max Verstappen. Neboť testování končí a rozjede se okurková sezóna, v níž bude každé téma dobré.,
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.