Pro tyto dva týmy byly zásadní dva momenty: první a šedesáté první kolo. Nejdřív kolidoval Hülkenberg s Grosjeanem v první zatáčce, potom Magnussen vytlačil Hülkenberga v zatáčce 2 mimo trať. První incident nebyl potrestán, za druhý dostal Dán penalizaci 5 vteřin.
Vášně planuly prakticky ihned po zmíněných incidentech. Bezprostředně po první kolizi okomentoval dění na trati Magnussen do týmové vysílačky: "Jestli Hülkenbergovi projde to, co provedl Romainovi, tak nás čeká pěkně podlý závod."
Podobným výrazem ho počastoval Hülkenberg poté, co ho dánský pilot po několika soubojích v 61. kole vyvezl v zatáčce 2 mimo trať, což pro Nica de facto znamenalo ztrátu jakékoli šance na slušný výsledek. Pilot Renaultu také dvě kola před cílem zajel do boxů a závod vzdal, ovšem kvůli problémům s brzdami. V pozávodních prohlášeních ani jedna strana tu druhou nešetřila.
Kdo by ale čekal, že tím se situace uklidní, byl by špatným prorokem. Jak už jsme uvedli v prohlášení, Hülkenberg nazval Magnussena v průběhu televizního rozhovoru pilotem s nejhorším sportovním chováním, za což ho Kevin počastoval výrokem "suck my balls, honey."
Magnussen live on Norwegian TV.Hulkenburg: Once again the most unsporting driver...Magnussen: Suck my balls, honey? #F1 #HungarianGP pic.twitter.com/ZHfZ4t0SCN
— James Gibson (@JGphotography5) July 30, 2017Video: Hülkenberg dánskému jezdci: "Once again the most unsporting driver." Ten mu odpovídá: "Suck my balls, honey."
Asi netřeba překládat. Manažer týmu Haas Günther Steiner se pochopitelně zastal svého svěřence s tím, že Dán neudělal nic horšího, než že zaujal obvyklou obrannou pozici - samozřejmě neopomněl okamžitě připomenout, že to byl právě Hülkenberg, kdo v první zatáčce ohrozil druhého pilota Haasu Grosjeana.
"Byl to Nico Hülkenberg, kdo zničil Romainovi závod. A my pak dostaneme v Kevinově případě trest. Udělal správnou věc, podle mého názoru hájil svou pozici. Proč by měl uhýbat?
Byla to tvrdá bitva, ale Nico šel za komisaři žádat o tvrdší potrestání pro Kevina, což je dle mého názoru dětinské, projev nezralosti. Udělal někdy někdo něco takového? Není mi z toho do řeči. Jako pilota a člověka si Nica vážím, ale to, co udělal tady - není třeba škemrat o další potrestání," rozohnil se Steiner.
Pochopitelně došlo i na Magnussenovo poměrně ostré vyjádření, server motorsport.com se Steinera tázal, zda byla Dánova reakce v pořádku. Steiner i v tomto případě nezaváhal a postavil se na stranu svého pilota - jeho výrok ohodnotil jako adekvátní dané situaci.
"Zvolil správný způsob, jak mu to říci, proč by to měl udělat jinak? Kdyby dostal další trest, protože si to Hülkenberg myslí, měl by se sám podívat na to, co provedl v zatáčce 1. Bylo v pořádku takhle narazit do Romaina? Myslím, že Hülkenberg je blbec a možná už by tu dávno nebyl, ale teď za ním někdo stojí. Je dobrý pilot, ale nepotřebuje se takhle chovat," dále kritizuje německého pilota Steiner.
Je možná dobře, že následuje letní přestávka a horké hlavy za tu dobu stačí vychladnout, i když je tu pořád možnost konfrontace při nadcházejících testech. Ostatně Steiner na otázku, zda si za Hülkenbergem zajde za tři týdny ve Spa-Francorchamps, naznačil, že to bude mít v plánu.
"Dělá svou práci, dobrou práci pro sebe a tým. Ale je to podobné, jako kdyby se další lidé ztotožnili s tím, co říká - myslím, že tohle nepotřebujeme, nebo ano? Není žádný mistr světa," dodal Steiner.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.