Obchodování na burze má pro někoho až démonickou podobu, první věc, kterou takový závislý jedinec udělá, není cesta na WC, ale zkontrolovat burzovní zprávy. Tato oblast postihla i F1, ale zatím bez většího dopadu.
Týmy měly ze strany Liberty Media půlroční lhůtu, ve které jim bylo umožněno investovat do F1, ovšem odezva byla skutečně nulová. Liberty Media provedla nákup akcií v lednu letošního roku a pro týmy byla vyhrazena šestiměsíční lhůta. Termín v pondělí vypršel a mluvčí Liberty Media serveru motorsport.com potvrdil, že žádný z aktivních týmů F1 neprojevil o nabízené akcie zájem.
Liberty Media ve svém prohlášení uvedla, že investiční příležitost, která byla nabídnuta týmům F1 v podobě možného nákupu zhruba 19 milionů akcií Série C Formula One (FWONK) vypršela. "Týmům byla poskytnuta možnost investovat při kupní ceně 21,26 $ za akcii, které společnost Liberty Media získala 23. ledna 2017 od Delta Topco Ltd. a následně podléhaly šestiměsíčnímu procesu přezkumu," praví se v prohlášení Liberty Media.
Nadále se uvádí, že přibližně 19 milionů akcií, jejichž případný prodej byl rezervován pro týmy, bylo staženo. Liberty Media si nicméně ponechává právo je nabízet při budoucích investičních příležitostech týmům F1. Skutečnost, že týmy Formule 1 neprojevily o investice zájem, je považována ve finančních kruzích za negativní informaci.
Chase Carey, šéf F1, ale celou záležitost tak černě nevidí. Ve svém vyjádření po neúspěšné burzovní transakci zdůraznil, že mezi vedením F1 a týmy nadále panují dobré vztahy, které by neuskutečněný finanční krok neměl nijak narušit.
"Aktivně jsme se se všemi týmy spojili, abychom vytvořili společnou vizi sportu, jejímž důsledkem bude skutečná hodnota pro všechny zůčastněné strany. Zatímco prostor pro konkrétní finanční příležitost pominul, jsme spokojeni s přínosnými debatami, které s týmy vedeme. Tento proces bude trvat ještě dlouho, ale oceňujeme jejich vstřícnost a vnímavost vedoucí k dalšímu sladění našich popudů vedoucích k dlouhodobému přínosu pro tento sport," dodal Carey.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.