V rámci Grand Prix Velké Británie se nehovořilo jenom o Renaultu a možné změně prostředí pro Carlose Sainze jr. Během bouřlivých oslav se totiž začalo spekulovat o další možné existenci Hamiltona v Mercedesu.
Zdánlivě by se nemělo nic dít, protože Lewis Hamilton je smluvně vázán u Mercedesu až do konce roku 2018, což zdůrazňuje především šéf týmu Toto Wolff. Jenže během nadšení po famózním triumfu na domácí půdě Hamilton naznačil, že co se týče jeho dalších závodních kroků, není vůbec nic jistého.
"Pokud jde o smlouvu a některé další věci, opravdu nejsem schopen říci, co se stane za šest měsíců. To v životě nevíte nikdy, co se může stát. Právě teď miluji závodění a cítím, že jsem na vrcholu," prohlásil Hamilton.
Padokem se totiž nesou zvěsti, že Lewis Hamilton by mohl zamířit do Maranella, kde by si mohl prohodit pozici se Sebastianem Vettelem. Jenže tahle spekulace se pranic nelíbí Toto Wolffovi, který na ní taky okamžitě podrážděně reagoval.
"Nevím, kdo tyhle nesmysly o Ferrari a Lewisovi říká. Jistě nikdo v týmu a určitě ne Lewis sám. Jediné, co řekl, že je fanouškem Ferrari, těmi jsme nakonec všichni a každý pilot touží u nich jezdit.
Ale Lewis je nyní ve velmi dobrém angažmá, pilotuje nejrychlejší vůz a tím je momentálně Mercedes. Jezdí skvěle, ale k tomu také potřebuje auto, které mu odpovídá. Máme smlouvu, která trvá ještě 18 měsíců, tým se chlubí skvělou dynamikou, takže podobné dohady mají pro mě nulový význam," prohlásil Wolff.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.