Odmítl nabídku svého rivala k vysvětlujícímu rozhovoru a nadále je přesvědčen, že Vettel měl být potrestán mnohem citlivěji. Nyní přichází Lewis Hamilton s novým pohledem na celý incident, který i druhý den po závodě v Baku zaměstnává světová média.
Trojnásobný mistr světa totiž vyslovil domněnku, že jednání Vettela při druhém výjezdu safety caru za zatáčkou 15 je pouze ukázkou, že jeho soupeř a tým Ferrari mají pocit tlaku, pod nějž se dostávají. Tím pádem vlastně Sebastianovo chování znamená pro Hamiltona určitou podporu, protože jeho soupeř sahá k podobným opatřením, aby ubránil svůj bodový náskok.
Hamiltona navíc kromě narůstající intenzity boje o mistrovský titul po prohlášení FIA, že se svým počínáním na trati v žádném případě neprovinil proti pravidlům, hřeje u srdce skutečnost, že se mu podařilo donutit Vettela k tomu, aby u něj převládly emoce. A vyjádřil se i k duševní síle svého letošního největšího soupeře.
"Myslím, že je už nějaký čas zřejmé, že není z největších. Když se ohlédneme na loňský rok a některé události, které učinil v radiokomunikaci, uděláme si o ní dostatečný obrázek. Upřímně by mě nikdy nenapadlo, že věci dojdou tak daleko jako v Baku, ale myslím, že z pohledu mého a našeho týmu to je pozitivní. Dostali jsme Ferrari pod velký tlak a to není špatná věc. Jen to dokazuje, že se pod něj mohou dostati i ti nejlepší z nás," komentoval situaci Hamilton.
Přestože Vettel označil závod v Baku jako začátek nové etapy v boji o mistrovský titul, sám Hamilton prohlásil, že se přiblížením ke svému německému soupeři nic nemění - přesto doufá, že boj o titul bude rozhodnut férovým způsobem.
"To, co jsme viděli v Baku, rozhodně sportovní nebylo. Byl to najednou docela jiný Sebastian, než jakého jsme viděli v předchozích závodech, budu rád, když k němu budu moci cítit úctu i nadále. Chci nadále mluvit prostřednictvím svých výkonů na trati a získat titul spravedlivým způsobem," uzavírá Hamilton.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.