McLaren se rozhodl neúčtovat nic svým stálým sponzorům za to, že jsou jejich loga umístěná na voze Indy Fernanda Alonsa při závodu 500 mil Indianapolis. Důvod je zřejmý - špatná forma týmu McLaren v F1.
Monopost Dallara s motorem Honda je vyveden v barvách, které odpovídají tradičnímu zbarvení McLarenu a na voze se objevují loga stálých partnerů týmu F1. Zak Brown se nechal slyšet, že sponzoři McLarenu nemusejí platit žádné peníze navíc za to, že se objeví ve "Staré cihelně". Tímto gestem jim chce vyvážit špatnou formu McLarenu v F1.
"Je to něco, co děláme v rámci našeho širokého programu v motorsportu, děláme to pro partnery. Není to tak, že bychom si za to něco účtovali. Jako dobří partneři si musíte uvědomit, kdy podáváte odpovídající výkony a kdy ne. Naše výkonnost přímo na trati má přímý dopad na jejich čas v televizi [kdy jsou vidět]," vysvětluje Brown.
"Takže toto byl skvělý způsob, jak vyvážit nedostatečnou prezentaci v TV, která teď pramení z F1, a nabídnout jim velkou možnost prezentace. Cítili jsme, že tohle bylo správné. Tímto zajistíme našim partnerům prezentaci, kterou jsme jim slíbili." Alonso zajel v kvalifikaci na závod v Indianapolis 5. nejrychlejší čas. Jeho náhradníkem pro Monako je Jenson Button.
"Faktem je, že aktuálně se pohybujeme na místech, která už lidé nesledují. Takže to, že jsme do vozu posadili zpět Jensona, zajistí větší publicitu, než pokud bychom pokračovali s oběma stálými jezdci. V Americe díky tomu [startu Alonsa] vznikla velká debata a v Evropě se také mluví o návratu Jensona. V Monaku chceme bodovat a uspět chceme také v Americe, snad tento víkend dosáhneme hned tří dobrých výsledků," zakončil Brown.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.