V roce 2015 měl rakouský Red Bull třetí nejlepší motor po Mercedesu a Ferrari. Loni ale ztrátu na italskou stáj stáhl a nakonec dokázal v Poháru konstruktérů Italy překonat. Jak tomu bude ale letos?
Technický ředitel Renaultu Bob Bell se o výkonnostních rozdílech rozpovídal pro Motorsport. Na Mercedes prý pohonná jednotka francouzské automobilky bude ztrácet. Co se ale týče rozdílu mezi Renaultem a Ferrari, tak tam by to už mělo být - jak by řekl Jaromír Bosák - o prsa korejské ženy.
"Jsme rozhodně za Mercedesem, s Ferrari jsme na tom tak nějak stejně, možná lehoulince ztrácíme, ale nijak zásadně. Renaultu se podařilo stáhnout náskok Mercedesu. Podívejte se na loňské výkony Red Bullu. V mnoha případech byli schopni s Mercedesem rovnocenně soupeřit. To není jen díky skvělé šasi, ale musel se posunout i motor," řekl technický ředitel Renaultu.
Bell doufá, že Renault dokáže přes zimu ještě něco stáhnout, ale přiznává, že letos asi Mercedes ještě nedokážou úplně dostihnout. "Musíme stáhnout jejich náskok, něco se nám podaří nahnat ještě přes zimu. Zda je dotáhneme úplně je těžké odhadovat. Nedá se to teď zjistit. Věříme, že to dokážeme. Možná, že to nebude letos, ale v roce 2018 už to musí vyjít."
"Je opravdu úžasné, čeho dosáhli, jelikož se jim podařilo připravit naprosto spolehlivé motory. Byly to asi vůbec nejspolehlivější motory z celého startovního pole. Za to jim patří velký dík. Navíc pořád intenzivně pracují na zlepšení výkonu. Opravdu se hodně posunuli a je skvělé, že se jim podařilo dodat přesně to, co slíbili. To není vždycky úplně jednoduché," pochválil Bell posun mezi rokem 2015 a 2016.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.