Trojnásobný mistr světa Formule 1 se pochlubil, že se mu do soutěže o nejlepší návrh jeho závodní přilby pro sezónu 2017 přihlásilo přes 8 000 fanoušků.
Pilot Mercedesu vyhlásil před 12 dny soutěž na svém Instagramu: "Chceš navrhnout design mé závodní helmy pro nadcházející sezónu F1? S vítězem se osobně setkám na jedné z tratí, abych jim předal cenu - repliku přilby v plné velikosti. Hledám omračující nový návrh, který bude rozvíjet má současná témata a který bude obsahovat jablečnou červenou z mých existujících návrhů."
Jaká byla odezva? "Wau, přes 8 000... Díky za všechny návrhy přileb a za to, že jste do toho dali tolik úsilí. Některé jsou mezi nimi fakt skvělé. Tato soutěž je nyní uzavřená a já se jimi nyní budu probírat, aby si vybral návrh, který zvolím. Je jich celkem dost, takže to nějaký čas může trvat, ale doufám, že vítěze oznámím během několika dnů. Brzy dám vědět více," píše Hamilton.
Wow, over 8,000...Thanks for all the helmet designs and putting in so much effort #TeamLH!! ??Some really great entries in there. As the competition's now closed I'm going to be looking through to see the design that I'd like to pick. There's quite a few entries to go through, so this might take some time but hoping to announce the winner in the next few days. More soon... #LH44Design @mercedesamgf1 @bellhelmetseurope T&C’s: http://lewis.social/TCs
Kromě toho, že s vybraným návrhem bude po celou sezónu závodit - pravidla umožňují v jejím průběhu pouze jednu výjimku, tak autora odmění podepsanou replikou své přilby v plné velikosti, kterou mu předá na závodním okruhu.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.