V Závodě šampionů příliš nezazářil, tak si čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel napravil chuť v Poháru národů při Závodě šampionů v Miami. A to měl poněkud ztíženou situaci, protože nemohl počítat s parťákem Wehrleinem.
Při předchozím Závodě Šampionů totiž Pascal Wehrlein ve své poslední rozjížďce havaroval a lékaři mu nedovolili k dalším jízdám nastoupit. Vettel tak hájil barvy německého týmu sám a zvítězil - obrazně řečeno - bez ztráty květinky.
Vettel svou výhru věnoval Michaelu Schumacherovi, jehož jméno se objevilo na transparentu i při sobotní akci. Současný pilot Ferrari s Michaelem jezdili v předchozích ročnících Nations Cupu a mezi roky 2007 a 2012 představovali vítěznou posádku. Sebastian si tak po delší pauze připsal už sedmý triumf.
Jeho boj lze nazvat spanilou jízdou - nejdřív porazil britskou dvojici David Coulthard a Jenson Button, pak přišli na řadu Petter Solberg a finalista RoC Tom Kristensen. Poté v semifinále pokořil kolumbijskou sestavu a připsal si skalp čerstvého vítěze RoC Juana-Pabla Montoyi plus jeho krajana Gabby Chavese. Ve finále ho čekal USA NASCAR Team, ale ani Kyle a Kurt Buschovi ho nedokázali zastavit. Vettel, který v předchozím Závodě šampionů nezvládl postoupit ze skupiny, když prohrál dvě rozjížďky ze tří, tentokrát triumfoval ve všech jízdách.
"Měl jsem dnes lepší den než včera. Je mi trochu líto, že chybí Pascal, snažil jsem se jet co nejlépe. Byly to čisté jízdy, moc jsem nechyboval, jen v poslední jízdě proti Kyle Buschovi jsem byl trochu nervózní, protože jsem málem všechno zkazil na začátku, klesly mi otáčky a auto se málem zastavilo. Ale zvládl jsem to a jsem opravdu, opravdu šťastný. Je skutečně zábavné se takové akce zůčastnit. Když mi Michael Schumacher dával lekce, pozorně jsem ho sledoval a jak vidno, dnes se to vyplatilo," komentoval Vettel svůj triumf.
V následné letošní novince zvané Ryder Cup dokázal Zbytek světa porazit svůj protějšek Ameriku 8:7 díky trojnásobné hodnotě bodů ve finálním závodě.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.