Kiwi Angela Cullenová je doslova pravou rukou trojnásobného mistra světa Lewise Hamiltona. Krom jezdcovy psychiky musí řešit i všední záležitosti z Lewisa závodního života. Zná tak Hamiltona asi nejlépe ze všech a pro britský The Sun se podělila o některé své zkušenosti.
Většina fanoušků vnímá Hamiltona jako muže, který si žije velmi uvolněným životním stylem. Je o něm známo, že si rád vyrazí do klubu na skleničku a zatancovat, za což byl již několikrát terčem ostré kritiky. Dle Cullenové to ale není až tak úplně pravda.
"Strávila jsem s ním celý rok a pařili jsme asi jen čtyřikrát. On ve skutečnosti není až takový bohém. Pokud má třeba tří týdny volno mezi závody, tak si občas dá skleničku a oslaví vyhranou gran prix, ale pokud ho čeká hned v dalším týdnu další velká cena, tak nepije vůbec nic. Občas se trochu rozjede, ale ne více než normální člověk. Je to snad nejvíce talentovaný a odhodlaný sportovec," řekla Cullenová pro The Sun.
Cullenová začala svou kariéru ve sportu před 25 lety, kdy spolupracovala s britskými atlety. V současné době žije ve Švýcarsku, kde pracuje pro společnost Hintsa Performance, která má na starosti Lewisovu psychickou i fyzickou připravenost.
Vše je prý založeno na podobném principu, který využívá například i vesmírná agentura NASA. Sama Cullonová svou práci označuje slovem "performance coach", tedy vyloženě mentální trenérka, která pomáhá jezdci dosahovat maximální soustředěnosti a výkonů.
"Nikdy se mi nestane, že by mi během každého dne nenapsal alespoň jednu děkovnou SMS. Já nedělám svou práci, protože je to zajímavé. Já musím dělat s někým, komu opravdu chci pomáhat a on si na mě dost zakládá. Během víkendu musím eliminovat veškeré externí záležitosti a zajistit, aby se Lewis mohl soustředit pouze na závodění. Budím ho, objednávám mu jídlo a vozím ho na trať."
Lewis si prý Cullenovou, která dříve spolupracovala i s Rosbergem, osobně vyžádal na všechny letošní závody. Ona tomu nemohla uvěřit: "Myslela jsem si, že si dělá srandu. Ve Formuli 1 přece žádné trenérky nejsou."
Silverstone, tradiční dějiště Britské Grand Prix, bude v sezóně 2026 hostit sprint závod, který je součástí šesti sprintů v kalendáři F1. Tento formát přinese fanouškům více akcí a napětí během víkendového programu.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.