Kiwi Angela Cullenová je doslova pravou rukou trojnásobného mistra světa Lewise Hamiltona. Krom jezdcovy psychiky musí řešit i všední záležitosti z Lewisa závodního života. Zná tak Hamiltona asi nejlépe ze všech a pro britský The Sun se podělila o některé své zkušenosti.
Většina fanoušků vnímá Hamiltona jako muže, který si žije velmi uvolněným životním stylem. Je o něm známo, že si rád vyrazí do klubu na skleničku a zatancovat, za což byl již několikrát terčem ostré kritiky. Dle Cullenové to ale není až tak úplně pravda.
"Strávila jsem s ním celý rok a pařili jsme asi jen čtyřikrát. On ve skutečnosti není až takový bohém. Pokud má třeba tří týdny volno mezi závody, tak si občas dá skleničku a oslaví vyhranou gran prix, ale pokud ho čeká hned v dalším týdnu další velká cena, tak nepije vůbec nic. Občas se trochu rozjede, ale ne více než normální člověk. Je to snad nejvíce talentovaný a odhodlaný sportovec," řekla Cullenová pro The Sun.
Cullenová začala svou kariéru ve sportu před 25 lety, kdy spolupracovala s britskými atlety. V současné době žije ve Švýcarsku, kde pracuje pro společnost Hintsa Performance, která má na starosti Lewisovu psychickou i fyzickou připravenost.
Vše je prý založeno na podobném principu, který využívá například i vesmírná agentura NASA. Sama Cullonová svou práci označuje slovem "performance coach", tedy vyloženě mentální trenérka, která pomáhá jezdci dosahovat maximální soustředěnosti a výkonů.
"Nikdy se mi nestane, že by mi během každého dne nenapsal alespoň jednu děkovnou SMS. Já nedělám svou práci, protože je to zajímavé. Já musím dělat s někým, komu opravdu chci pomáhat a on si na mě dost zakládá. Během víkendu musím eliminovat veškeré externí záležitosti a zajistit, aby se Lewis mohl soustředit pouze na závodění. Budím ho, objednávám mu jídlo a vozím ho na trať."
Lewis si prý Cullenovou, která dříve spolupracovala i s Rosbergem, osobně vyžádal na všechny letošní závody. Ona tomu nemohla uvěřit: "Myslela jsem si, že si dělá srandu. Ve Formuli 1 přece žádné trenérky nejsou."
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.