Kiwi Angela Cullenová je doslova pravou rukou trojnásobného mistra světa Lewise Hamiltona. Krom jezdcovy psychiky musí řešit i všední záležitosti z Lewisa závodního života. Zná tak Hamiltona asi nejlépe ze všech a pro britský The Sun se podělila o některé své zkušenosti.
Většina fanoušků vnímá Hamiltona jako muže, který si žije velmi uvolněným životním stylem. Je o něm známo, že si rád vyrazí do klubu na skleničku a zatancovat, za což byl již několikrát terčem ostré kritiky. Dle Cullenové to ale není až tak úplně pravda.
"Strávila jsem s ním celý rok a pařili jsme asi jen čtyřikrát. On ve skutečnosti není až takový bohém. Pokud má třeba tří týdny volno mezi závody, tak si občas dá skleničku a oslaví vyhranou gran prix, ale pokud ho čeká hned v dalším týdnu další velká cena, tak nepije vůbec nic. Občas se trochu rozjede, ale ne více než normální člověk. Je to snad nejvíce talentovaný a odhodlaný sportovec," řekla Cullenová pro The Sun.
Cullenová začala svou kariéru ve sportu před 25 lety, kdy spolupracovala s britskými atlety. V současné době žije ve Švýcarsku, kde pracuje pro společnost Hintsa Performance, která má na starosti Lewisovu psychickou i fyzickou připravenost.
Vše je prý založeno na podobném principu, který využívá například i vesmírná agentura NASA. Sama Cullonová svou práci označuje slovem "performance coach", tedy vyloženě mentální trenérka, která pomáhá jezdci dosahovat maximální soustředěnosti a výkonů.
"Nikdy se mi nestane, že by mi během každého dne nenapsal alespoň jednu děkovnou SMS. Já nedělám svou práci, protože je to zajímavé. Já musím dělat s někým, komu opravdu chci pomáhat a on si na mě dost zakládá. Během víkendu musím eliminovat veškeré externí záležitosti a zajistit, aby se Lewis mohl soustředit pouze na závodění. Budím ho, objednávám mu jídlo a vozím ho na trať."
Lewis si prý Cullenovou, která dříve spolupracovala i s Rosbergem, osobně vyžádal na všechny letošní závody. Ona tomu nemohla uvěřit: "Myslela jsem si, že si dělá srandu. Ve Formuli 1 přece žádné trenérky nejsou."
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.