Do konce závodu v Brazílii chybělo deset kol, když tým Haas mohl začít předčasně balit. Do garáže zajel i druhý pilot Esteban Gutiérrez, a protože Grosjean vůbec neodstartoval, skončila bilance amerického týmu v Brazílii neúspěchem.
Kamery byly u toho, když Mexičan v 61. kole zajel do garáže a vystoupil z vozu.Poodešel do zadní části garáže a zlostně mrskl rukavicemi ke stěně. Když se pak dostal do blízkosti Günthera Steinera, ten ho chytil za ramena a důsledně mu něco říkal.
Chvíli to vypadalo, že se ti dva pustí do křížku, ale Esteban později vysvětlil, že nešlo o nic jiného než o pouhé "špatné načasování" a frustraci z dalšího závodu, kdy se projevila nespolehlivost jeho vozu.
"He just arrived at the wrong moment!" @EstebanGtz says he's patched things up with the Haas team boss... #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/QiV4BNmwVf
— Formula 1 (@F1) November 14, 2016"Byl jsem v tom okamžiku hodně naštvaný. Ale ne na někoho konkrétního, jen naše setkání bylo špatně načasované. Později jsme se tomu s ostatními zasmáli. Vypadalo to, jako kdyby mělo k něčemu dojít, ale to nebylo nutné. Nemyslím, že by bylo fér někoho obviňovat, protože v tuto chvíli ještě přesně nevíme, v čem byl problém.
Porucha byla v elektronice a my ztratili další příležitost. Ta situace mě rozčílila, protože podobné věci se v průběhu roku stávaly moc často. Není to nic příjemného, ale musíme pokračovat a nehodit flintu do žita," vysvětlil události v týmové garáži Gutiérrez.
Mnozí vidí za jeho jednáním také zklamání, že nebude pokračovat v barvách amerického týmu i příští rok. Gutiérrez to popírá a jenom tvrdí, že rozladěnost je spíš známkou toho, jak úporně chce dokončit sezónu s Haasem nějakým dobrým výsledkem, právě odchodu navzdory.
"Samozřejmě, pokouším se jet co nejlépe. Všichni dělají maximum. Jsem profesionál a chci odvést to nejlepší nejen pro sebe, ale i pro tým. Kvůli tomu závodím, pořád ještě mám před sebou jeden závod a myslím, že jsem byl vždycky tám, který chce odejít v dobrém a profesionálně. Do poslední chvíle chci dělat to nejlepší, čeho jsem schopen," dodává Gutiérrez.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.