Do konce závodu v Brazílii chybělo deset kol, když tým Haas mohl začít předčasně balit. Do garáže zajel i druhý pilot Esteban Gutiérrez, a protože Grosjean vůbec neodstartoval, skončila bilance amerického týmu v Brazílii neúspěchem.
Kamery byly u toho, když Mexičan v 61. kole zajel do garáže a vystoupil z vozu.Poodešel do zadní části garáže a zlostně mrskl rukavicemi ke stěně. Když se pak dostal do blízkosti Günthera Steinera, ten ho chytil za ramena a důsledně mu něco říkal.
Chvíli to vypadalo, že se ti dva pustí do křížku, ale Esteban později vysvětlil, že nešlo o nic jiného než o pouhé "špatné načasování" a frustraci z dalšího závodu, kdy se projevila nespolehlivost jeho vozu.
"He just arrived at the wrong moment!" @EstebanGtz says he's patched things up with the Haas team boss... #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/QiV4BNmwVf
— Formula 1 (@F1) November 14, 2016"Byl jsem v tom okamžiku hodně naštvaný. Ale ne na někoho konkrétního, jen naše setkání bylo špatně načasované. Později jsme se tomu s ostatními zasmáli. Vypadalo to, jako kdyby mělo k něčemu dojít, ale to nebylo nutné. Nemyslím, že by bylo fér někoho obviňovat, protože v tuto chvíli ještě přesně nevíme, v čem byl problém.
Porucha byla v elektronice a my ztratili další příležitost. Ta situace mě rozčílila, protože podobné věci se v průběhu roku stávaly moc často. Není to nic příjemného, ale musíme pokračovat a nehodit flintu do žita," vysvětlil události v týmové garáži Gutiérrez.
Mnozí vidí za jeho jednáním také zklamání, že nebude pokračovat v barvách amerického týmu i příští rok. Gutiérrez to popírá a jenom tvrdí, že rozladěnost je spíš známkou toho, jak úporně chce dokončit sezónu s Haasem nějakým dobrým výsledkem, právě odchodu navzdory.
"Samozřejmě, pokouším se jet co nejlépe. Všichni dělají maximum. Jsem profesionál a chci odvést to nejlepší nejen pro sebe, ale i pro tým. Kvůli tomu závodím, pořád ještě mám před sebou jeden závod a myslím, že jsem byl vždycky tám, který chce odejít v dobrém a profesionálně. Do poslední chvíle chci dělat to nejlepší, čeho jsem schopen," dodává Gutiérrez.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.