Situace Sauberu je od poloviny letošního roku lepší, příchod nového investora zajistil týmu budoucnost, i když výsledkově se na razantní vzestup zatím čeká. Pochopitelně se ve světle přestupových sítí čeká, jako bude švýcarský tým pokračovat.
Leccos naznačuje prohlášení vedoucí týmu Moniši Kaltenbornové, která dle vlastních slov nemá obavy z odchodu stávajících pilotů, přestože příspěvky jejich osobních sponzorů jsou nezanedbatelnou položkou v rozpočtu týmu. Nasvědčuje tomu i skutečnost, že jak Felipe Nasr, tak Marcus Ericsson v uplynulých dnech jednali o dalších možných variantách.
"Nejsme nijak nervózní, nic už nezpochybňuje existenci týmu. Už nejsme závislí na jiných zdrojích, jak tomu bylo v předchozích dobách. Ale v případě kvalitního pilota, který bude mít silného partnera, neznám tým, který by takovou kombinaci odmítl. Přijde to vždy vhod jak týmu, tak i pilotovi. Máme několik možností a je třeba je řádně posoudit. Jsou mezi nimi i Nasr a Ericsson, ale rozhodně nemáme žádný prioritní seznam," líčí situaci Kalternbornová.
Platí to tedy i pro Marcuse Ericssona. Ani v jeho případě není jisté, zda bude nadále hájit barvy Sauberu, ačkoliv příspěvek od jeho sponzora běžel souběžně s podporou nových majitelů Longbow Finance.
"To jsou dvě věci, které nejsou nijak navzájem provázané. Pokud nějaký tým projeví o Marcuse zájem, jsme otevření debatě a určitě si o tom můžeme pohovořit. Zda z toho budou plynout nějaké podmínky ze strany Longbow Finance nevím. Je to jiný projekt, který na naše jednání nemá vliv. Jak už jsem řekla, pokud se jedny dveře zavřou, mohou se otevřít nové," pokračuje vedoucí Sauberu.
"Ještě jsme neoznámili naši jezdeckou sestavu. Sledujeme vývoj na burze pilotů a jak jsem už naznačila, máme jisté možnosti, nezávislé na tom, co probíhá. Nelze však vyloučit, že může dojít k určitému ovlivnění. Byli bychom samozřejmě rádi, aby se vše co nejrychleji vyřešilo, ostatně vše se může neuvěřitelně urychlit. Znovu mohu zopakovat, že máme své možnosti, ale nikoli seznam priorit," dodává Kaltenbornová.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.