Zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley si všímá, že je Nico Hülkenberg po podpisu smlouvy s Renaultem klidnější, což se projevilo také na jeho lepších výkonech v Austinu.
Německý pilot se pro závod v USA kvalifikoval na sedmém místě, v něm ale musel odstoupit po kolizi v první zatáčce: "Vijay [Mallya] si zaslouží pochvalu za to, jak rychle, efektivně a soucitně věci řešil. Nica to zklidnilo a umožnilo mu to udělat to, co jsme od něj potřebovali pro vyvážení jeho kariéry s námi, a předvedl výbornou kvalifikaci."
"Žel byl zapojen do incidentu v 1. zatáčce, což jej vyřadilo ze závodu, ale on s tím nemohl nic dělat. V kvalifikaci byl stejně vždy rychlý a vždy do ní dával 100 %, ale teď to byla jeho mysl klidná a všechno bylo čisté a dobře zvládnuté," pochvaluje si pro Autosport Fernley výkony Hülkenberga v Austinu po potvrzení jeho přestupu k Renaultu příští rok.
"Efektivní a rychlý způsob řešení, obzvlášť ze strany Vijaye, ho pomohl stabilizovat. Bojujeme o čtvrtou příčku [mezi konstruktéry] a potřebujeme, aby oba jezdci fungovali naplno, proto si nemyslím, že bychom o něco přišli. Vijay to opravdu dobře zvládl, kontroloval to, všechny zklidnil, vrátil se k dalšímu závodu a fungoval jako obvykle," dodává Fernley.
Force India však na Williams dva body ztratila, protože Bottas sice skončil mimo první desítku, ale Sergio Pérez projel cílem na osmém místě za Felipem Massou. Do konce sezóny zbývají tři závody, v šampionátu má nicméně stále náskok 8 bodů.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.