Dánský jezdec popřel, že by se v následující sezóně přesunul do americké série IndyCar. Cítí se sebevědomě ohledně svého setrvání v monopostu formule 1.
Kevin Magnussen se na svém twitteru vyjádřil k drbům, které naznačovaly, že by se příští rok měl přesunout do zámoří a jezdit za tým Andretti Autosport v sérii IndyCar.
Seeing rumors around about me in IndyCar. I'm a big fan of IndyCar but those are really just rumors. Nothing to it. #NeverGiveUpOnTheDream
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) October 18, 2016"Koukám, že se objevují drby ohledně mé budoucnosti v IndyCar," tweetnul Dán. "Jsem velký fanda IndyCar, ale jsou to jen drby, nic víc. Cítím se sebevědomě, co se týče mé sitace ve Formuli 1 a maximálně se snažím, abych pro Renault mohl jezdit, jak dlouho to jen půjde," dodal.
Přestože Magnussen vidí světlou budoucnost ve Formuli 1, nemůže si být sedačkou u Renaultu jistý. Situace u bývalého Lotusu je zatím nejasná. Minulý týden rozvířil vody přestup Hülkenberga a objevují se spekulace, že by ho mohl doplnit Valteri Bottas.
I feel confident my future is in F1 and there should be no doubt I intent to stay with @RenaultSportF1 for many years if I can.
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) October 18, 2016"Bohužel zatím nemám co ohlásit ohledně mé budoucnosti. Doufám, že se to brzy změní. Já už jsem také netrpělivý," reagoval Dán na svém twitteru.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.