Ochrana kokpitu v pravidlech pro rok 2017 jako povinný prvek chybí, ale testy Halo konceptu nadále pokračují. Realizuje se tak záměr, aby si tuto novou součást závodního vozu do konce sezóny vyzkoušeli pokud možno všichni piloti.
V uplynulých závodních víkendech a předchozích testech vyzkoušely Halo koncept týmy Mercedes, Ferrari, Red Bull a Force India. Red Bull navíc šel proti proudu a předvedl vlastní variantu nazvanou aeroscreen, ale neuspěl.
V Grand Prix Singapuru, která je na pořadu za dva týdny, rozšíří počet pilotů, kteří si obkrouží hlavu "svatozáří", jak také bývá Halo koncept nazýván, obhájce titulu Lewis Hamilton a dvojnásobný šampion Fernando Alonso. Za výkony těchto "testmanů" se prozatím skrývá pět mistrovských titulů, takže Halo koncept bude v rukou opravdových fachmanů. V rámci Grand Prix Itálie si Halo vyzkoušel Alonsův týmový kolega Jenson Button v pátečním tréninku.
"Testování tohoto prvku všemi týmy v průběhu roku se ukazuje být pro McLaren velmi užitečné. Jenson Button vyzkoušel Halo na Monze a to nám umožnilo získat informace o chování zařízení v obou úzkých šikanách a vysokorychlostních zatáčkách. Zkouška v Singapuru byla naplánována pro Fernanda, tam se zaměříme na několik proměnných: především je to umělé osvětlení, velmi ostré zatáčky a také Armco bariéry. Jeho názory budou postoupeny pracovní skupině, která vyhodnocuje výsledky rozvoje alternativ ochrany kokpitu," potvrdil volbu Španěla technický ředitel McLarenu TIm Goss.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.