Některé týmy a piloti nemají ve zvyku tříštit síly a po tragických zkušenostech z minulosti může dokonce být součástí smlouvy zákaz účasti v jiné sérii než F1. Existují ale také případy opačné, mezi něž se řadí americký nováček Haas.
Gene Haas jako spoluvlastník stáje NASCAR Stewart-Haas už v minulosti potvrdil zájem Romaina Grosjeana o start v této sérii. Provozní ředitel Haas F1 Team Joe Custer nyní uvedl, že je záměrem umožnit francouzskému pilotovi debut v NASCAR s ohledem na termíny obou soutěží. V úvahu by připadal závod na bývalé trati F1 ve Watkins Glen, který se pojede během letní přestávky v F1.
"Je to určitě na seznamu našich přání. Je nutné se postarat o to, aby to fungovalo - ať se to stane letos, příští rok nebo kdykoli. Zatím nejde o nic jistého. Ale těžko bychom hledali něco zajímavějšího, než úspěšný start pilota F1 v sérii NASCAR. Přineslo by jí to větší zájem," uvedl Custer pro server Motorsport.com.
Grosjean si ale v případě startu v americkém seriálu vymínil určitá omezení, která Custer potvrdil. Podle něj je kladen důraz na to, aby podobná akce byla úspěšná. "Romain dal jasně najevo, že by nechtěl debutovat na oválu, protože nic podobného předtím nezkoušel. Musíme se na vše důkladně připravit, aby to skončilo úspěšně. To je naše primární snaha - vyhodnotit, aby spojení se sponzory bylo příznivé a všechno správně proběhlo. A to vyžaduje určitý čas..."
Do závodu NASCAR také nejde naskočit jen tak, nováček musí mít od vedení seriálu souhlas k účasti. Custer připustil, že žádost se zatím neobjevila na pořadu dne. "Nemám povědomí, kdy by se tato záležitost řešila, ale vedeme ji v patrnosti. Nemyslím si však, že by v tomto směru měl být nějaký problém. Je jenom potřeba tuto záležitost zařadit do týmových plánů. Budeme mít pět aut nebo čtyři? Nebo Grosjeana »půjčíme« jinému týmu? I to je třeba řešit. Je nutné zapracovat na detailech a mít dostatek času, abychom všechno zvládli," dodává Custer.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.