Některé týmy a piloti nemají ve zvyku tříštit síly a po tragických zkušenostech z minulosti může dokonce být součástí smlouvy zákaz účasti v jiné sérii než F1. Existují ale také případy opačné, mezi něž se řadí americký nováček Haas.
Gene Haas jako spoluvlastník stáje NASCAR Stewart-Haas už v minulosti potvrdil zájem Romaina Grosjeana o start v této sérii. Provozní ředitel Haas F1 Team Joe Custer nyní uvedl, že je záměrem umožnit francouzskému pilotovi debut v NASCAR s ohledem na termíny obou soutěží. V úvahu by připadal závod na bývalé trati F1 ve Watkins Glen, který se pojede během letní přestávky v F1.
"Je to určitě na seznamu našich přání. Je nutné se postarat o to, aby to fungovalo - ať se to stane letos, příští rok nebo kdykoli. Zatím nejde o nic jistého. Ale těžko bychom hledali něco zajímavějšího, než úspěšný start pilota F1 v sérii NASCAR. Přineslo by jí to větší zájem," uvedl Custer pro server Motorsport.com.
Grosjean si ale v případě startu v americkém seriálu vymínil určitá omezení, která Custer potvrdil. Podle něj je kladen důraz na to, aby podobná akce byla úspěšná. "Romain dal jasně najevo, že by nechtěl debutovat na oválu, protože nic podobného předtím nezkoušel. Musíme se na vše důkladně připravit, aby to skončilo úspěšně. To je naše primární snaha - vyhodnotit, aby spojení se sponzory bylo příznivé a všechno správně proběhlo. A to vyžaduje určitý čas..."
Do závodu NASCAR také nejde naskočit jen tak, nováček musí mít od vedení seriálu souhlas k účasti. Custer připustil, že žádost se zatím neobjevila na pořadu dne. "Nemám povědomí, kdy by se tato záležitost řešila, ale vedeme ji v patrnosti. Nemyslím si však, že by v tomto směru měl být nějaký problém. Je jenom potřeba tuto záležitost zařadit do týmových plánů. Budeme mít pět aut nebo čtyři? Nebo Grosjeana »půjčíme« jinému týmu? I to je třeba řešit. Je nutné zapracovat na detailech a mít dostatek času, abychom všechno zvládli," dodává Custer.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.