Některé týmy a piloti nemají ve zvyku tříštit síly a po tragických zkušenostech z minulosti může dokonce být součástí smlouvy zákaz účasti v jiné sérii než F1. Existují ale také případy opačné, mezi něž se řadí americký nováček Haas.
Gene Haas jako spoluvlastník stáje NASCAR Stewart-Haas už v minulosti potvrdil zájem Romaina Grosjeana o start v této sérii. Provozní ředitel Haas F1 Team Joe Custer nyní uvedl, že je záměrem umožnit francouzskému pilotovi debut v NASCAR s ohledem na termíny obou soutěží. V úvahu by připadal závod na bývalé trati F1 ve Watkins Glen, který se pojede během letní přestávky v F1.
"Je to určitě na seznamu našich přání. Je nutné se postarat o to, aby to fungovalo - ať se to stane letos, příští rok nebo kdykoli. Zatím nejde o nic jistého. Ale těžko bychom hledali něco zajímavějšího, než úspěšný start pilota F1 v sérii NASCAR. Přineslo by jí to větší zájem," uvedl Custer pro server Motorsport.com.
Grosjean si ale v případě startu v americkém seriálu vymínil určitá omezení, která Custer potvrdil. Podle něj je kladen důraz na to, aby podobná akce byla úspěšná. "Romain dal jasně najevo, že by nechtěl debutovat na oválu, protože nic podobného předtím nezkoušel. Musíme se na vše důkladně připravit, aby to skončilo úspěšně. To je naše primární snaha - vyhodnotit, aby spojení se sponzory bylo příznivé a všechno správně proběhlo. A to vyžaduje určitý čas..."
Do závodu NASCAR také nejde naskočit jen tak, nováček musí mít od vedení seriálu souhlas k účasti. Custer připustil, že žádost se zatím neobjevila na pořadu dne. "Nemám povědomí, kdy by se tato záležitost řešila, ale vedeme ji v patrnosti. Nemyslím si však, že by v tomto směru měl být nějaký problém. Je jenom potřeba tuto záležitost zařadit do týmových plánů. Budeme mít pět aut nebo čtyři? Nebo Grosjeana »půjčíme« jinému týmu? I to je třeba řešit. Je nutné zapracovat na detailech a mít dostatek času, abychom všechno zvládli," dodává Custer.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.