Mistr světa 2009 a závodní veterán, který se chystá na svou 288 Grand Prix, prohlásil, že si je Honda vědoma potřeby zásadních změn v oblasti pohonné jednotky, aby se vyrovnala špičkovým týmům.
Na otázku, zda Honda chápe nutnost změny filozofie designu motoru pro rok 2017 odpověděl Jenson Button následovně: "Z hlediska, jaký motor je, ano, myslím, že jen obtížně hledáme výkon, cítíme, že ho potřebujeme. Ale to neříkám já, to je názor Hondy. To je důvod, proč se už pracují pro rok 2017. Letos udělali na motoru velký pokrok, ale myslím, že dotáhnout top týmy je nesmírně obtížné."
Button se domnívá, že McLaren v současné době je na úrovni týmů ve středu pole, nyní je třeba dotáhnout rozdíl od samotné špičky. "Domnívám se, že máme opravdu dobré znalosti aerodynamiky a na tento směr je nutné se zaměřit. Například v oblasti brždění je vůz velice silný, ale pořád existují oblasti, kde naše srovnání s top týmy není dobré," pokračuje Brit.
"Pokud se máme srovnávat s týmu středu pole, jsme silnější především v sezení vozu. Ale chceme se srovnávat s Ferrari a Mercedesem. Proto pracujeme na tom, abychom se zlepšili v těch oblastech, kde zaostáváme," uzavírá pilot McLarenu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.