Ron Dennis sice rázně odmítl možnost, že by Honda tříštila síly a po nepovedené sezóně vetoval možnost dodávání japonského agregátu stáji Red Bull. Jenže vše se vyvíjí a nakonec i Dennis bude muset přistoupit na nové řešení.
Nepůjde už ale o Red Bull, pro nějž by Honda zaměstnaná problémy u McLarenu podle Dennisových slov nestihla agregát do začátku sezóny 2016 připravit. Jenže je tu duo Todt/Ecclestone a to na Hondu vyvíjí nátlak, aby své aktivity od roku 2017 rozšířila. Šanci tak může dostat švýcarský Sauber, zejména proto, že ho McLaren do budoucna nepovažuje za přímého soupeře a tudíž by v tomto případě žádné veto nehrozilo. Letos ovšem stáj se sídlem v Hinwilu dokázala Wokingské v Poháru konstruktérů o 9 bodů porazit.
Vyhlídku poněkud zchlazuje šéfka týmu Moniša Kaltenbornová. Podle ní existují ohledně pohonných jednotek jen diskuse obecného charakteru týmu v rámci nedávného jednání Komise F1. Připustila však, že volba v delším časovém horizontu je otevřená. "V tomto kontextu jsme probírali i naši situaci ohledně motoru, v současné době máme sice závazky, ale měli byste mít k dispozici zadní vrátka. Toho se týkala i větší veřejná diskuse s těmi dodavateli motorů, kteří by měli poskytnout pohonné jednotky více týmům. Máme dlouhodobý vztah s Ferrari a je to vztah dobrý. Ale nikdo neví, co bude za dva, tři nebo čtyři roky."
V případě možného kontraktu s Hondou dokonce padlo jméno dřívějšího pilota Kamuje Kobajašiho. Účastník 75 Grand Prix už barvy Sauberu hájil v letech 2011 a 2012, naposledy jsme ho na tratích viděli v kokpitu Caterhamu v loňské sezóně. "Taková myšlenka skutečně existovala, ale nebyla to Honda, kdo nás oslovil, nýbrž sám Kamuji. Neřeknu vám, zda to bylo loni nebo rok předtím, ale z rozhovoru to vyplynulo," dodává Kaltenbornová.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.