Modernizovaná pohonná jednotka Honda se v Soči prezentovala velmi nadějně, i když byla implantována pouze do Alonsova vozu v tréninku. Tým teď hodlá využít každé příležitosti k prověrce různých komponentů, aby jeho situace v roce 2016 byla podstatně lepší.
Mistr světa z roku 2009 Jenson Button po nedělním závodě prohlásil: "Je potřeba se s výkonem vozů přiblížit k normálu, protože nás před příští sezónou ještě čeká mnoho práce. Ale vypadá to slibně," vyzpovídal se španělskému listu El Confidental.
"Můžete si dovolit určitá rizika, když nemáte jisté umístění na bodech. Vyzkoušíte různé věci, a přesně to jsme provedli o tomto víkendu a hodláme to praktikovat i ve zbývajících závodech sezóny," vysvětluje Button plány McLarenu. Navzdory výše řečenému ale Jenson letos potřetí bodoval a vyrovnal svůj výsledek z Grand Prix Maďarska. Náladu týmu pak poněkud zkazila Alonsova penalizace, nebýt jí, mohl McLaren v této sezóně podruhé bodovat oběma vozy (rovněž jako v Maďarsku).
Paddockem se však nesou hlasy, že McLaren ani příští rok nevybředne z krize, což Button do jisté míry vyvrací, ale také nehýří přehnaným optimismem: "Připusťme, že jsme zatím pozadu na naším plánem. Ale nemá smysl ukazovat prstem, kdo za co může. Náš motor je navržen ve velmi agresivním duchu - řekl bych více než Mercedes. A to je také důvod, proč jsme zatím měli tolik problémů se spolehlivostí. Až se nám tohle povede změnit, budeme porážet i Mercedes. Myslím, že každý dobře ví, jak to udělat a začít vyhrávat," dodává Button.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.