Od sezóny 2013 si mohou piloti vybrat startovní číslo na svůj vůz dle libosti. Od roku 1973, kdy byla zavedena fixní startovní čísla po celou sezónu, to byl druhý významný krok v této oblasti. A výběr startovního čísla čekal i na amerického nováčka.
Alexander Rossi sdělil novinářům, že jeho první volbou byla šestnáctka, která měla zdobit jeho manor po pět závodů, na něž uzavřel s týmem smlouvu. Jenže záhy se ukázalo, že bude muset vybírat znovu.
"Šestnáctku jsem měl v mnoha závodech motokár, ale dozvěděl jsem se, že ji má propachtovanou jako rezervní číslo Red Bull. Tak jsem si vybral 53. Určitě z něj udělám cool logo," vysvětlil svou volbu Speed Weeku Rossi a s úsměvem reagoval na otázku, zda nebude muset platit studiu Walta Disneye za autorská práva kvůli sérii Herbie. "Doufám, že ne," dodal. Narážka se týkala filmu The Love Bug (Můj miláček Brouk, 1968), ve kterém "hraje" hlavní roli klasický Volkswagen "Brouk" zvaný Herbie a pyšní se právě číslem 53. Byly natočeny ještě tři další filmy a v roce 2005 nepříliš povedený remake.
Ale zpět k Rossimu, vyskytly se samozřejmě spekulace, zda mu jeho místo u Manoru někdo zaplatil a zda tito "hodní strýčkové" dostanou k dispozici plochu vozu. Rossi na to reagoval stručným: "Tato otázka bude zodpovězena v Austinu."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.