Rozhodně už prožil lepší sezóny a jak se situace vyvíjí, pokud neuspěje McLaren v Singapuru, půjde asi o jeho nejslabší rok ve formuli 1 co do výsledků vůbec. Jenson Button přitom věří, že projekt McLaren Honda není vůbec špatný.
Přestože v oblasti spalovacího motoru dosáhli u Hondy určitého pokroku, celkově zaostává za ostatními konkurenty. Došlo to dokonce tak daleko, že šéf sportovního oddělení Hondy Jasuhisa Araj byl při tiskové konferenci na Monze žádán, aby vysvětlil, proč se situace nezlepšila tak, jak bylo očekáváno.
Japonský gigant našel určitou podporu právě u Buttona, jenž sám doufá, že u týmu bude působit i v roce 2016. Je přesvědčen, že se situace u Hondy v dobré obrátí, ale podotýká, že bude nutné pozměnit celkový přístup ze strany dodavatele motorů.
Mistr světa 2009 byl pochopitelně dotazován, zda v projekt Hondy ztratil víru. "Pokud by se něco takového stalo, tak tu dnes nesedím a nebavím se o situaci v týmu. Máme-li pocit, že něco není v pořádku s motorem, musíme mluvit přímo s panem Arajem a inženýry Hondy. Když nebudeme spokojeni s autem jako takovým, pohovoříme si Ericem Boullierem a hlavním aerodynamikem.
Stále všichni tvrdě pracujeme, protože představujeme vrchol motoristického sportu a jsme v centru pozornosti. Absolvovali jsme několik plodných setkání a ujasnili si, co dělat. Rádi bychom, aby změny nastaly už zítra, to ale v takové oblasti sportu není možné," popisuje situaci v týmu britský pilot.
Button je přesvědčen o potenciálu HondyV souvislosti s Hondou se mluví o nutnosti provést velké zlepšení, Button je přesvědčen, že japonská značka potřebný potenciál má. Zvláště když některé komponenty - má na mysli kompresor - mohou projít úpravami pouze během zimní přestávky kvůli homologaci motoru F1.
"Když se podíváme na začátek této sezóny, sotva jsme vyjeli z garáže. Ušli jsme opravdu hodně dlouhou cestu, ale je jasné, že závodní pilot požaduje ještě víc. Pokaždé požaduje, aby se vývoj uspíšil, ale formule 1 je natolik konkurenční, motory natolik složité a my natolik omezení ohledně možných změn, že dosáhnout významného rozdílu ve výkonnosti během sezóny je velmi obtížné," zamýšlí se Button.
"O pokroku jsem přesvědčen, ale nikdo z nás netuší, jak rychle bude probíhat. Ať v Sakuře nebo Wokingu se pracuje naplno, ale nikdo nemůže s jistotou říci, kdy se situace obrátí a my zase začneme vyhrávat," dodává Jenson.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.