Švýcarský tým se pohybuje na sedmé příčce Poháru konstruktérů, což je jeho průměrný výsledek za posledních pět let, pokud nebudeme počítat loňský výpadek bez jediného bodu. Ovšem poslední tři závody skončili oba piloti mimo elitní desítku.
Vedení týmu se sídlem v Hinvillu proto vkládá naději do velkého množství změn, které s ohledem na výsledky jednání Strategické skupiny F1 budou připraveny na Grand Prix Singapuru, která se jede 20. září, tedy jako třetí závod po srpnové přestávce.
Rovněž se očekává, že přechod na inovovaný motor Ferrari pro belgickou Grand Prix přinese týmu opět šanci zlepšit své bodové konto. Podle šéfky týmu Moniši Kaltenbornové je potřeba si udržet dobrou formu a napravit tak nepříznivý dojem z předchozí sezóny. "Přiblížili jsme se příčkám, na kterých se tradičně pohybujeme."
Kaltenbornová zdůrazňuje, že to není poslední inovace, která na tým čeká. "Náš balíček změn přináší podstatně větší konkurenceschopnost, pokud ji porovnám s loňským rokem. Týká se to především šasi a výkonu, což je především zásluha motorové jednotky.
Tento vývoj nebude snadné udržet, proto jsme pro Singapur naplánovali větší zlepšení. Když k tomu přičteme již zmíněnou pohonnou jednotku, věřím tomu, že letošní sezónu zdárně dotáhneme do konce."
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.