Švýcarský tým se pohybuje na sedmé příčce Poháru konstruktérů, což je jeho průměrný výsledek za posledních pět let, pokud nebudeme počítat loňský výpadek bez jediného bodu. Ovšem poslední tři závody skončili oba piloti mimo elitní desítku.
Vedení týmu se sídlem v Hinvillu proto vkládá naději do velkého množství změn, které s ohledem na výsledky jednání Strategické skupiny F1 budou připraveny na Grand Prix Singapuru, která se jede 20. září, tedy jako třetí závod po srpnové přestávce.
Rovněž se očekává, že přechod na inovovaný motor Ferrari pro belgickou Grand Prix přinese týmu opět šanci zlepšit své bodové konto. Podle šéfky týmu Moniši Kaltenbornové je potřeba si udržet dobrou formu a napravit tak nepříznivý dojem z předchozí sezóny. "Přiblížili jsme se příčkám, na kterých se tradičně pohybujeme."
Kaltenbornová zdůrazňuje, že to není poslední inovace, která na tým čeká. "Náš balíček změn přináší podstatně větší konkurenceschopnost, pokud ji porovnám s loňským rokem. Týká se to především šasi a výkonu, což je především zásluha motorové jednotky.
Tento vývoj nebude snadné udržet, proto jsme pro Singapur naplánovali větší zlepšení. Když k tomu přičteme již zmíněnou pohonnou jednotku, věřím tomu, že letošní sezónu zdárně dotáhneme do konce."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.