Nico Rosberg po závodě dodatečně odhalil, že jej Hamilton předjel po chybě s ovládáním systému pro rekuperaci energie (ERS).
Němec v úvodu vedl, ve 24 kole se však před útokem svého týmového kolegy neubránil, protože nevyužil dodatečný výkon ERS systému. "Udělal jsem chybu, protože jsem použil špatnou věc, abych získal více KERSu. Když jsem viděl, že se blíží, rozhodl jsem se pro navýšení výkonu, ten se ale nikdy nedostavil," líčí Rosberg.
"Kdybych to udělal s tlačítkem, měl bych ho okamžitě, ale při použití přepínače tam je určitá prodleva, takže jsem neměl vůbec žádný KERS navíc. Došlo k velkému poklesu, proto se na mě v posledních metrech rychle dotáhl. Šlo tedy o chybu, o které jsem nevěděl," pohupuje po závodě bezmocně rameny Rosberg, jenž po závodu v Austinu ztrácí na Hamiltona 24 bodů.
Přiznává, že při obraně vnitřní stopy a své pozice mohl být také o něco agresivnější, nakonec by to podle něj ale mnoho na výsledku nezměnilo: "Jsem si jistý, že jsem si mohl vést lépe, jde však o věc posouzení. Pokud bych se více bránil, brzdil by později na vnějšku a dostal by mě v příští zatáčce."
Nico Rosberg na svého týmového kolegu v Austinu opět nestačil (foto: Circuit of the Americas)
"Myslel jsem si, že když naznačím zavření dveří, tak to bude stačit a zabráním mu v tom, aby to zkusil. Ale nebylo tomu tak. Protože jsem se už částečně přesunul na vnitřní, tak jsem si myslel, že to na něj bude stačit, aby se o to nepokusil, ale nestačilo," dodává Rosberg pro Autosport.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.