Nico Rosberg po závodě dodatečně odhalil, že jej Hamilton předjel po chybě s ovládáním systému pro rekuperaci energie (ERS).
Němec v úvodu vedl, ve 24 kole se však před útokem svého týmového kolegy neubránil, protože nevyužil dodatečný výkon ERS systému. "Udělal jsem chybu, protože jsem použil špatnou věc, abych získal více KERSu. Když jsem viděl, že se blíží, rozhodl jsem se pro navýšení výkonu, ten se ale nikdy nedostavil," líčí Rosberg.
"Kdybych to udělal s tlačítkem, měl bych ho okamžitě, ale při použití přepínače tam je určitá prodleva, takže jsem neměl vůbec žádný KERS navíc. Došlo k velkému poklesu, proto se na mě v posledních metrech rychle dotáhl. Šlo tedy o chybu, o které jsem nevěděl," pohupuje po závodě bezmocně rameny Rosberg, jenž po závodu v Austinu ztrácí na Hamiltona 24 bodů.
Přiznává, že při obraně vnitřní stopy a své pozice mohl být také o něco agresivnější, nakonec by to podle něj ale mnoho na výsledku nezměnilo: "Jsem si jistý, že jsem si mohl vést lépe, jde však o věc posouzení. Pokud bych se více bránil, brzdil by později na vnějšku a dostal by mě v příští zatáčce."
Nico Rosberg na svého týmového kolegu v Austinu opět nestačil (foto: Circuit of the Americas)
"Myslel jsem si, že když naznačím zavření dveří, tak to bude stačit a zabráním mu v tom, aby to zkusil. Ale nebylo tomu tak. Protože jsem se už částečně přesunul na vnitřní, tak jsem si myslel, že to na něj bude stačit, aby se o to nepokusil, ale nestačilo," dodává Rosberg pro Autosport.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.