Lewis Hamilton již je prakticky bez šance na zisk titulu, proto si chce závěr sezóny s McLarenem hlavně užít a pokusit se nějaký závod vyhrát.
"Říkal jsem před Indií, že šampionát už nemá cenu řešit, takže nyní je to o co největší zábavě a co nejsilnějším závodě. I když to nedělní výsledek v Indii opravdu neukázal, cítil jsem, že se jedná o jeden z mých nejsilnějších závodů v této sezóně, opravdu jsem s ním byl spokojený," uvádí Hamilton pro Daily Mail.
Příští rok přechází k Mercedesu a uvědomuje si, že jej nečekají lehké časy: "Příští sezónu to bude těžké, protože současné auto, které mají, není tak dobré, jako mám nyní. Ale se spoustou práce a snad i s novým směrem to možná budeme moci otočit."
Zatím na vývoj příštího auta ale nemůže mít moc vliv, protože se k Mercedesu připojí až na začátku roku 2013: "Jediné, co si můžu vzít s sebou, je mé umění a znalosti ze závodění. Dostanu se tam opravdu pozdě, takže jakékoliv vstupní informace ode mě nás ovlivní až později.
Teď se soustředím na toto auto a snahu pomoci těmto klukům, ačkoliv si uvědomuji, že v šampionátu [konstruktérů] hodně ztrácíme. Takže se budeme snažit o druhé místo. To musí být naším cílem. Pojďme porazit Ferrari," pokračuje odhodlaně Hamilton.
McLaren v Indii na Red Bull v úvodním stintu v Indii neměl, ani kdyby Hamilton jel "na 200 %"(foto: McLaren Mercedes)
Třetí McLaren ztrácí 101 bodů na Red Bull, který se zřejmě stane teprve čtvrtým týmem v historii F1, jenž získal tři tituly za sebou. Za Ferrari zaostává jen o deset bodů: "Není překvapením, že Sebastian dominuje, protože Red Bull je dominantní v posledních několika letech.
Zdá se, že mají velké kapacity na vylepšování vozu a a Adrian je zkrátka génius, fenomenální. Nedokážu si ani představit, co dělá. Se svým týmem auto tak dobře poskládali. Všímal jsem si závodní stopy v Indii a Sebastianovy rychlosti v prvním stintu - neměli jsme vůbec šanci s nimi soupeřit, ani kdybych jel na 200 procent," uznává Hamilton.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.